הוט נגד פרטנר וסלקום: משיקה חבילת סלולר ב-39 שקל בחודש

החברה מציעה מבצע לשבועיים בלבד, במסגרתו ניתן לקבל חבילת תקשורת ללא הגבלה ב-39 שקל לחודש ■ המבצע נעשה בתגובה לחדירת המתחרות סלקום ופרטנר לשוק הטלוויזיה

לוגו הוט פרטנר סלקום
לוגו הוט פרטנר סלקום

די היה צפוי שבשלב כזה או אחר תגייס קבוצת הוט את הוט מובייל לטובת התחרות בשוק הסלולרי, ועכשיו זה קורה. היום (ד') הוט מובייל מודיעה על מבצע אגרסיבי לשבועיים: חבילת סלולר הכוללת 100 מגה גלישה לשנה ב-39 שקל לחודש. בתום השנה המחיר יעלה ל-59 שקל. הוט כורכת את המבצע על רקע הגעתה ל-1.5 מיליון מנויי סלולר.

המשוואה פשוטה: ככל שפרטנר וסלקום יעמיקו את חדירתם בתחום הטלוויזיה, כלומר יפגעו בליבת העסקים של הוט, הוט תפגע להם בליבת העסקים שלהם - הסלולר. לכן המבצע של הוט הוא אגרסיבי, ומכאן שהוא גם מוגבל לשבועיים.

חבילה של 100 ג'יגה היא למעשה חבילה ללא הגבלה, שכן מעטים הם אלה שמגיעים להיקף צריכה חודשי כזה, ולכן סביר להניח שעבור רבים שנאלצים לגרד כל חודש מחדש עוד כמה ג'יגות בתשלום כדי לסיים את החודש, המבצע יקרוץ. בנוסף, יש כאן כמובן גם אמירה למי שחשב או תכנן לעבור לרשת החדשה WE מקבוצת אקספון שתיכנס לשוק בקרוב.

התוכנית כוללת 5,000 דקות שיחה ו-5,000 הודעות SMS ו-MMS וכן 200 דקות שיחה לחו"ל ל-31 יעדים נבחרים בעולם. המבצע בתוקף למצטרפים בשבועיים הקרובים בלבד בין התאריכים 14-28 בפברואר.

לקוחות החברה שעוברים באופן אפליקטיבי דרך אפליקציית MY HOT mobile יעברו ללא עלות, ולקוח החברה שישתמש בערוצים המסורתיים ישלם 25 שקל עבור מעבר לתוכנית.