8 חודשים לאחר השקת פפר: המנכ"לית עוזבת לחו"ל

במקום לילך בר-דוד תמונה מיכל קיסוס-הרצוג לנהל את פעילות פפר בישראל ■ חנה שינדלר תנהל את הפעילות הבינלאומית שמיועדת לפפר

 מיכל קיסוס-הרצוג / צילום: שלומי יוסף
מיכל קיסוס-הרצוג / צילום: שלומי יוסף

לילך בר-דוד, מנכ"לית פפר - הבנק הדיגיטלי של לאומי, מסיימת את תפקידה, זאת 8 חודשים לאחר שהושק פפר. מהודעת לאומי עולה כי בר-דוד עוזבת את פפר על רקע כוונתה לבצע רילוקיישן עם משפחתה בארה"ב.

במקום בר-דוד תמונה לתפקיד מיכל הרצוג-קיסוס, כיום ראש אגף חדשנות ודיגיטל בבנק. לפני כן כיהנה הרצוג-קיסוס כראש מטה ואסטרטגיה בחטיבה הבנקאית וראש אגף פיתוח עסקי.

בלאומי מתכוונים לבצע שיתופי-פעולה של פפר עם גופים בחו"ל, ולכן החליטו גם למנות את חנה שינדלר למנהלת פפר אינטרנשיונל. פעילות פפר אינטרנשיונל תתבצע במסגרת חטיבת אסטרטגיה ורגולציה, שאחראית גם על שלוחות חו"ל, ושבראשה עומד חנן פרידמן. זאת בעוד שעל הפעילות של פפר בישראל אחראית תמר יסעור ראש חטיבת הבנקאות הדיגיטלית.

ב-5 השנים האחרונות ניהלה שינדלר את אגף ה-BRM בחטיבת לאומי טכנולוגיות. בטרם הצטרפותה ללאומי, כיהנה בתפקידי ניהול בחברת אמדוקס.

פפר הוא כאמור הבנק הדיגיטלי של לאומי. מדובר במותג נפרד, שנבנה על מערכות ליבה חדשות, במטרה להציע ללקוחות בנק דיגיטלי השונה מאפליקציות הבנקאיות הקיימות. לפי הערכות לאומי השקיע במיזם זה מעל ל-300 מיליון שקל. פפר קיים בטלפון הנייד, ואין לו סניפים. הוא הושק ביוני אשתקד, ולאומי משקיע משאבים רבים בשיווקו. לדברי לאומי לפפר עשרות אלפי לקוחות.

באחרונה סיפרה מנכ"לית, לאומי רקפת רוסק-עמינח, על ההחלטה להקים את פפר ועל הביקורת על ההשקעה הרבה של לאומי בו: "העולם הולך לדיגיטל, ואנחנו רוצים להנגיש בנק במובייל, ולכן החלטנו להקים את פפר", אמרה.