להיט הנדל"ן החדש אליו נוהרים עשירי העולם

רק בשנה האחרונה כמות התיירות הנכנסת למדינה האפריקאית עמדה על כמיליון וחצי תיירים ■ כמה מעשירי העולם, שנוהגים לבלות בה, לא מסתפקים בביקור חטוף וסימנו אותה כיעד מוביל שניתן לאתר בו הזדמנויות נדל"ן ■ הפרטים בווידאו

קניה / צילום: שאטרסטוק
קניה / צילום: שאטרסטוק

קניה לרוב מזוהה כיעד מוביל בעולם לטיולי ספארי. רק בשנה האחרונה כמות התיירות הנכנסת למדינה האפריקאית עמדה על כמיליון וחצי תיירים.

כמה מהעשירים שנוהגים לבלות בה לא מסתפקים בביקור חטוף מסתבר והם סימנו אותה כיעד מוביל שניתן לאתר בו הזדמנויות נדל"ן, כך לדברי סוכנות הנדל"ן הלונדונית נייט פרנק.

קניה מצוייה אמנם ברשימת חמשת היעדים המובילים לרכישת בית קיט בקרב עשירי אפריקה, אולם קהל הרוכשים הפוטנציאלי הגדול ביותר מורכב דווקא מבעלי ממון בריטיים, אחריהם ברשימה דרום אפריקאיים, ספרדים ואמריקאים.

אז מהו סוד המשיכה?

ראשית, עונת התיירות בקניה נמשכת כ-40 שבועות בשנה, אין בה עונת טייפונים או תנאי מזג אוויר קיצוניים אחרים. בנוסף, ניירובי, בירת קניה היא בעלת מרכזי הקניות מהיוקרתיים בעולם ומהווה מעין חממה לתעשיית הטכנולוגיה והמלונאות באפריקה. שוויים של נכסים באזור קופצים מדי שנה בכ-15%. אך אולי דווקא מה שסוגר את העסקה הוא השילוב המטורף בין קידמה נהנתנית לטבע מסעיר. בקניה תוכלו למצוא 19 שמורות בהן תוכלו לפגוש פנים אל פנים אריות, צ'יטות, פילים וג'ירפות. כעת ניתן למצוא בה גם לא מעט כרישים. כרישי נדל"ן.