אחרי השיבושים: מגדל הפיקוח בנתב"ג חזר לעבודה סדירה

(עדכון) - הנוסעים בנמל התעופה בן-גוריון חוו בשעות האחרונות עיכובים בטיסות, לאחר שיו"ר ועד עובדי נתב"ג הנחה על ריווח במועדי ההמראות ■ בהמשך חזרו עובדי מגדל הפיקוח בנתב"ג לעבודה סדירה, אך לוח הטיסות עדיין מסומן בעיכובים רבים שמגיעים גם ל-3 שעות

טיסות מבוטלות בנתב"ג / צילום: Siegfried Modola, רויטרס
טיסות מבוטלות בנתב"ג / צילום: Siegfried Modola, רויטרס

שיבושי המראות בנתב"ג: הנוסעים בנמל התעופה בן-גוריון חוו היום (ה') אחר-הצהריים עיכובים בהמראות. לפי לוח הטיסות של רשות שדות התעופה, מדובר בשיבושים בלוח הטיסות של חברות תעופה שונות.

העיכובים הגיעו לשעה ולשעה וחצי ממועדי ההמראות המקוריים. לפי רשות שדות התעופה, הסיבה לכך היא הנחיה של יו"ר ועד עובדי נתב"ג, שהנחה על ריווח במועדי ההמראות. 

הנהלת רשות שדות התעופה הודיעה כי תגיש פנייה דחופה לבית הדין לעבודה, בבקשה שיורה לוועד להפסיק את השיבושים ולחזור לסדר עבודה תקין. ברשות שדות התעופה ציינו כי לא עומד סכסוך עבודה פתוח שעליו הכריז הוועד אל מול הנהלת רש"ת והמאפשר לפצוח בשיבושים. 

עם זאת, עוד לפני התערבות בית הדין לעבודה חזרו עובדי מגדל הפיקוח בנתב"ג לעבודה סדירה. לוח הטיסות עדיין מסומן בעיכובים רבים שמגיעים גם ל-3 שעות. ברש"ת מעריכים כי יחלפו שעתיים לפחות עד להדבקת קצב הטיסות לפי מועדי ההמראה המקוריים.