הערכות: לא יותנה מינוי דירק' חדשים בהתפטרות משפ' אלוביץ

בשעות האחרונות מתקיימות שיחות בין הצדדים, ונראה כי הדירקטוריון יאפשר החלפתם של הדירקטורים החדשים מטעם ביקום ללא תנאים ■ קשה לראות איך דירקטור סביר בבזק מצביע ביום ג' הקרוב על השארת שלושת הדירקטורים מקרב משפחת אלוביץ

הערכות: דירקטוריון בזק לא יתנה מינוי דירקטורים חדשים מטעם ביקום בהתפטרות הדירקטורים ממשפחת אלוביץ. בשעות האחרונות מתקיימות שיחות בין הצדדים, ונראה כי הדירקטוריון יאפשר החלפתם של הדירקטורים החדשים מטעם ביקום ללא תנאים.

הערכה היא שיהיה קשה לראות איך דירקטור סביר בבזק מצביע ביום ג' הקרוב על השארת שלושת הדירקטורים מקרב משפחת אלוביץ בחודשיים הקרובים, וזאת למרות הרחקתם מבזק והעובדה שכרגע בדירקטוריון אין אף איש מתחום התקשורת.

לכן, ההערכה היא שבסוף גם בדירקטוריון בזק יבינו שטובת החברה היא לאפשר בשלב הזה מינויים של דורון תורג'מן ושלמה רודב כדירקטורים. ולגבי מינויו של תמיר כהן שהוא שותפו של נתי סיידוף בעסקה שבה אמורה קבוצת יורוקום כולה להירכש על ידם, ייתכן ולגביו לא תהיה תמימות דעים בדירקטוריון ולכן או שיאשרו אותו או שימונה דירקטור אחר מטעם ביקום.

מוקדם יותר פורסם כי העימות סביב השליטה בדירקטוריון בזק עולה שלב, וקבוצת סיידוף הבהירה לבנקים כי בהתאם לעסקה שנחתמה ביניהם, חלה הרעה מהותית בעסקה.

עדיין אין בכוונת קבוצת סיידוף לסגת מהעסקה, אבל הקבוצה מאותתת בכך שהיא מצפה שהבנקים יפעלו ויהיו מודעים להשלכות שהם ייסוגו מהעסקה במקרה שהם לא יוכלו לממש את היתר השליטה שלהם בבזק. ל"גלובס" נודע כי ישיבת הדירקטוריון נדחתה שוב, והיא אמורה להתקיים ביום שלישי [לידיעה המלאה].