אלה אפליקציות התיירות שזכו בפרסים מטעם אתר בוקינג.קום

האפליקציות הישראליות bitemojo, המציעה סיורים קולינריים עצמאיים, ו-accessibleGO, המציעה מידע תיירותי מקיף לאנשים עם מוגבלות, זכו במקום הראשון בתוכנית הסטארט-אפים של אתר התיירות הבינלאומי, וכל אחת מהן תגרוף פרס של 25,000 אירו

תיירות חופשה אילוסטרציה / צילום: Shutterstock
תיירות חופשה אילוסטרציה / צילום: Shutterstock

האפליקציות הישראליות bitemojo, המציעה סיורים קולינריים עצמאיים, ו-accessibleGO, המציעה מידע תיירותי מקיף לאנשים עם מוגבלות, זכו במקום הראשון בתוכנית הסטארט-אפים של אתר בוקינג.קום. כל אחת מהן תגרוף פרס של 25,000 אירו.

האפליקציה Questo מרומניה, שמציעה מאגר של המלצות מפי מקומיים, זכתה במקום השני שהעניק לה 20,000 אירו; והאפליקציה הישראלית Knowers, המחברת תיירים לעסקים מקומיים, זכתה בפרס של 15,000 אירו.

תוכנית ההאצה של Booking.com לסטארט-אפיסטים התקיימה בתל-אביב בשבוע שעבר. 9 מיזמים בינלאומיים נטלו חלק בתוכנית שארכה 3 ימים. התוכנית יועדה לחברות סטארט-אפ מתחום התיירות, שקיבלו ליווי מאנשי מקצוע מטעמה של בוקינג בתחומי שיווק ומיתוג, פיתוח עסקי, מכירות, תוכניות עסקיות ועוד. במהלך התוכנית, בת ה-3 ימים, עבדו המנטורים עם הסטארט-אפיסטים על ייעול המיזם שלהם, ולאחר מכן נדרשו היזמים להציג את המיזם בפני חבר השופטים.

אחת הזוכות היא כאמור אפחליקציית בייט מוג'ו, המציעה סיורים קולינריים עצמאיים ביעדים שונים בעולם באמצעות הסמארטפון, כך למשל בתל-אביב, בירושלים, בברצלונה, ברומא ובברלין. הסיורים נעזרים ב-GPS ומספקים תוכן מותאם ומידע קולינרי עשיר.

זוכה נוספת היא כאמור אפליקציית accessibleGO, שהוקמה ב-2017 ומיועדת למיליוני האנשים עם מוגבלות ברחבי העולם, כשהיא מציעה שירותי תיירות מותאמים הכוללים בתי מלון, קרוזים, תחבורה ובחירת יעדים ברחבי העולם.