לא השגתם כרטיסים למופע של עומר אדם? נסו דרך אל-על

אל-על מציעה מבצע הוזלות על כרטיסי טיסה ו"סוכרייה" בדמות כרטיסים להופעה של עומר אדם ■ לאור העובדה שכרטיסים למופע של עומר אדם אוזלים בתוך דקות מרגע מכירתם, ייתכן שזהו המבצע האמיתי בקמפיין של אל-על

עומר אדם / צילום: יוסי כהן
עומר אדם / צילום: יוסי כהן

מה מפתה יותר במבצע של אל-על - הטיסות או הכרטיס להופעה של עומר אדם? בימים אלה אל-על מציעה מבצע הוזלות על כרטיסי טיסה ו"סוכרייה" בדמות כרטיסים להופעה של עומר אדם. לאור העובדה שכרטיסים למופע של עומר אדם אוזלים בתוך דקות מרגע מכירתם, ייתכן שזהו המבצע האמיתי בקמפיין של אל-על.

יצוין כי מי שזכאי לכרטיס מופע של עומר אדם הם חברי מועדון הנוסע המתמיד, כשמדובר בכרטיס אחד למופע שייערך ב-15 במאי בראשון-לציון. רוכשי הכרטיסים לאירופה יקבלו כרטיס לדשא, ומי שירכוש כרטיסי טיסה טרנס-אטלנטיים יוכל לצפות בעומר אדם מהטריבונה. בהתאם: רוכשי כרטיסים במחלקות עסקים ופרימיום ישבו בגולדן רינג.

אז מה אומר המבצע, ומהן האותיות הקטנות שכדאי לדעת מראש?

מדובר בכרטיסי טיסה במחירים מוזלים ליעדים שונים, מחירים שיהיו תקפים להזמנה משך 70 שעות (עד יום חמישי בשעה 22:00). מדובר בטיסות ליעדים באירופה במועדים מסוימים בין 12 לאפריל ועד 30 ביוני. מה למשל? טיסה לאתונה החל מ-160 דולר, טיסה לבוקרשט מ-230 דולר, טיסה למינכן מ-290 דולר וטיסה לניס מ-300 דולר. טיסות ללונדון יחלו ב-500 דולר ולפריז מ-390 דולר. טיסה לניו-יורק תעלה מ-900 דולר, וטיסה לבוסטון או להונג-קונג מ-830 דולר, טיסה לבנגקוק תתחיל ב-700 דולר ועוד.

ביטול הכרטיסים לאחר ההזמנה מתאפשר בכפוף לחוק הגנת הצרכן, כלומר בעסקת מכר מרחוק (אינטרנטית או טלפונית), בטווח של 14 ימים ממועד ביצוע העסקה, ובלבד שמדובר בטווח של 7 ימי עבודה ממועד הטיסה. בעסקה שאינה עסקת מכר מרחוק, הביטול אפשרי בטווח של 14 ימים, ובלבד שמועד הטיסה הוא בטווח של 14 ימים. דמי ביטול בכל מקרה הם 5% או 100 שקל, הנמוך מביניהם.