פוינטר עקפה את התחזיות: ההכנסות ברבעון צמחו ב-9.7%

הרווח הנקי למניה של החברה, שעמד על 30 סנט, היה גבוה ב-8 סנטים מתחזיות האנליסטים • ההכנסות עמדו על 20.9 מיליון דולר

דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר / צילום: רוני שיצר
דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר / צילום: רוני שיצר

חברת פוינטר עקפה את תחזיות הרווח ברבעון הראשון של השנה, כשהרווח הנקי Non-GAAP צמח ב-7.3% ביחס לרבעון המקביל ל-2.5 מיליון דולר והרווח הנקי למניה, שהסתכם ב-30 סנט, היה גבוה ב-8 סנטים לעומת תחזיות האנליסטים.

פוינטר מספקת פתרונות בתחום של ניהול המשאבים הניידים (MRM), כמו שירותים מבוססי מיקום, ניהול ציי רכב ומעקב אחר נכסים. בשורת ההכנסות נרשמה צמיחה של 9.7% ל-20.9 מיליון דולר, כאשר 66% מההכנסות הגיעו משירותים שהחברה מספקת והיתר ממכירת מוצרים. מכירות המוצרים גדלו ב-5.6% וההכנסות משירותים גדלו ב-11.9% ביחס לרבעון המקביל.

עלייה של 15% במספר המנויים

לפי כללי החשבונאות המקובלים, הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-1.8 מיליון דולר, עלייה מ-1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. ה-EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) הגיע ל-3.3 מיליון דולר, עלייה של 5.3%. החברה ייצרה במהלך הרבעון 2.3 מיליון דולר מפעילות שוטפת, ובסיומו של הרבעון היו לה בקופה מזומנים בהיקף של 7.8 מיליון דולר.

פוינטר עדכנה גם שמספר המנויים שלה הגיע ל-265 אלף, עלייה של 15% ב-12 החודשים האחרונים. לדברי מנכ"ל החברה, דוד מחלב, "אנו מרוצים מאוד מתוצאות הרבעון הראשון, במיוחד מהצמיחה המשמעותית בהכנסות. אנו ממשיכים להגדיל את ההשקעה בטכנולוגיה לקראת השקת פתרונות לדור החדש שלנו, בייחוד בתחום של ניהול נכסים ניידים, במטרה לספק מענה להזדמנויות עסקיות שונות בשוקי הקצה שלנו, בדגש על צפון אמריקה. אנו דבקים באסטרטגיה שלנו המשלבת צמיחה אורגנית עם רכישות ותרים אחר הזדמנויות אשר יחזקו צמיחה זו".

פוינטר  , שבשליטת DBSI, נסחרת בנאסד"ק ובתל-אביב בשווי של 119 מיליון דולר.