אפל ביטלה סדרת דרמה על ד"ר דרה: "יותר מדי סקס ואלימות"

אפל לא מעוניינת בסדרות שעלולות לפגוע במותג שלה

מנכ"ל אפל, טים קוק / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
מנכ"ל אפל, טים קוק / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

אפל ביטלה סדרת דרמה עלילתית שמבוססת על חייו של הראפר ד"ר דרה בגלל שכללה שימוש בסמים, סקס ואלימות, כך לפי דיווח של "וול סטריט ג'ורנל". ביטול הסדרה מדגיש את הגישה השמרנית של ענקית הטכנולוגיה כלפי חטיבת התוכן המקורי החדשה שלה. 

החברה בעלת השווי הגדול בעולם רוצה סדרות איכותיות עם שחקנים מוכרים, אך היא אינה מעוניינת בסקס ללא הצדקה, גסות או אלימות, כתבו ב"וול סטריט ג'ורנל".  

מנכ"ל אפל, טים קוק, שלח מסר להוליווד שהחברה אינה מעוניינת בסדרות שיכולות לפגוע במותג ובתדמית שלה. במקרה של הסדרה שמבוססת חלקית על חייו של ד"ר דרה, "Vital Signs", קוק מצא אותה אלימה מדי. "אפל לא יכולה להראות את זה", אמר קוק לג'ימי לאבין, שעובד בראש אפל מוזיק, כך לפי גורמים מקורבים לנושא.

בדיווח של "וול סטריט ג'ורנל" מתוארת המעורבות הרבה של אפל בסדרות שהיא מפיקה. כך, אפל זכתה בזכויות לדרמה חדשה בכיכובן של ג'נפיר אניסטון וריס וויתרספון, אך החליטה להחליף את המפיקים בפועל לפני הצילומים בשל דאגה מחוסר הניסיון שלהם ומסוג ההומור בתסריט. כעת הסדרה נדחתה ומתמודדת עם בעיות בתיאום לוחות הזמנים של וויתרספון. 

שירותי הסטרימינג של נטפליקס ואמזון מביאים איתם שינויים רבים להוליווד. אפל היא שחקנית חדשה מאוד במגרש הזה, כשהשיקה את "Carpool Karaoke" ו"כוכב הקופים". אך יש לה סדרות נוספות בקנה.