הושלם פאזל הניהול בכלל ביטוח: קלמן עוזב, צ'רנינסקי מצטרף

שמעון קלמן, ששימש בשנתיים האחרונות משנה למנכ"ל ועוזרו האישי של מנכ"ל כלל ביטוח, ביקש ממנכ"ל החברה, יורם נוה, לסיים את תפקידו בחברה • ערן צ'רנינסקי, שעזב את מגדל, נכנס לתפקידו כמשנה למנכ"ל

שמעון קלמן / צילום: תמר מצפי
שמעון קלמן / צילום: תמר מצפי

פאזל ההנהלה החדשה של כלל ביטוח , תחת המנכ"ל יורם נוה, הושלם: ל"גלובס" נודע כי שמעון קלמן, ששימש בשנתיים האחרונות כמשנה למנכ"ל וכעוזרו האישי של מנכ"ל כלל ביטוח ביקש ממנכ"ל החברה, נוה, לסיים את תפקידו בחברה.

קלמן, איש כספים ואקטואריה מוערך, הגיע לכלל ביטוח בימי המנכ"ל הקודם, איזי כהן, שעזב אותה בטונים צורמים לפני חודשים אחדים. מדובר בעזיבה צפויה למדי, כשקלמן, שזוכה להערכה גם אצל נוה, משויך לאנשיו של כהן.

כמו כן, הנהלת כלל ביטוח השלימה את השינוי הפרסונלי שחוותה בחודשים האחרונים, בצל חילופי המנכ"לים, כשערן צ'רנינסקי, שעזב את מגדל, נכנס לתפקידו כמשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית בכלל ביטוח.

צ'רנינסקי, שיהיה אחראי בכלל ביטוח על אגף הכספים, אגף החשבונאות ותחום הכלכלה בכלל ביטוח, היה עד לאחרונה מנהל הכספים הראשי של מגדל, וגם מנכ"ל החברה האם הציבורית. למעשה, צ'רנינסקי שעושה עתה חפיפה עם קלמן, החליף במגדל את אותו קלמן, לפני שזה עזב להפניקס.