הושק בישראל: הדור החדש של לקסוס ES 300H

מכונית רבת-המכר מארצות-הברית תגיע לארץ עם רמת פאר ואבזור גבוהה, מערכת ההנעה ההיברידית של הקאמרי ותג מחיר שמתחיל ב-289 אלף שקל

חברת יוניון מוטורס השיקה היום (א') בישראל את הדור החדש של מכונית הסאלון ההיברידית לקסוס ES 300h. המכונית שווקה עד כה בעיקר בארצות-הברית. ה-ES החדשה בנויה על פלטפורמת הארכיטקטורה הגלובלית K החדשה והיא ארוכה ורחבה יותר מהדור הקודם. היא כוללת טכנולוגיות מתקדמות וביניהן מערכת אקטיבית לנטרול רעשים, סייען קולי וחבילה מקיפה של מערכות בטיחות אקטיביות וסמי אוטונומיות, כולל בקרת שיוט אקטיבית עם סיוע להיגוי. המכונית מצוידת בדור האחרון של מערכת ההנעה ההיברידית, שנמצאת גם בקאמרי מהדור האחרון עם מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר, מנוע חשמלי וסוללה בהספק כולל של 218 כ"ס.

ה-ES 300h תוצע בישראל ב-2 רמות גימור. הרכב נהנה מהטבת מס במסגרת רפורמת "מיסוי ירוק" והטבת מס בטיחות, מה שמאפשר תמחור אטרקטיבי ביחס למתחרים בקטגוריה. רמת הגימור Premium ברמת אבזור מקיפה מאד, תתחיל בכ-289 אלף שקל ואילו רמת הגימור High Premium שכוללת, בנוסף, מסך מולטימדיה מורחב בגודל 12.3 אינץ' עם נגן DVD, מצלמה פנורמית 360 מעלות, פנסים קדמיים Triple LED עם מערכת אורות גבוהים אדפטיביים ומטען אלחוטי לטלפון הנייד ועוד תעלה כ-314 אלף שקל. לקסוס הודיעה כי הציבה כיעד שיווקי למכור בישראל כ-2000 מכוניות בשנה עד 2020. החברה גם צפויה להתחיל לשווק בקרוב את רכב הפנאי הקומפקטי החדש UX, שאמור לתרום משמעותית למכירות המותג בישראל.