משלוח המנות הייחודי שקיבלה שקד והגאון מקישינב, ליברמן, בפסק הלכה לפורים

בין חגיגות העדלאידע, ההפעלות ומסיבות הרחוב, בזירה הפוליטית והציבורית הפתיעו גם הבוקר עם תחפושות מיוחדות וקריצות ליריבים • במשטרה קיימו ישיבת מטה חשובה מאוד, ליברמן ניסה לפנות לקהל הדתי ואלונה ברקת הציגה גאוות יחידה

איילת שקד \ צילום: איל יצהר
איילת שקד \ צילום: איל יצהר

אחרי שמנכ"לית משרד המשפטים אמי פלמור הפתיעה את כולם עם תחפושת של לא אחר מאשר היועמ"ש אביחי מנדלבליט, המועמדים לכנסת ממשיכים לנסות להרשים עם תחפושות מקוריות.

שרת המשפטים איילת שקד קיבלה מחווה מהפעילה נגד הפליטים שפי פז, שיצרה עבורה בקבוק בושם אמיתי של בושם הפשיזם מסרטון התעמולה לפני כמה ימים.

במשטרת ישראל כינס ממלא מקום המפכ"ל ניצב מוטי כהן ישיבת מטה מיוחדת, שהורכבה אך ורק מילדים מחופשים לשוטרים.

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ניסה לפנות לבסיס המצביעים החילוני שלו ובסרטון לחג התחפש לגאון מקישינב שמתיר על ידי פס הלכה נישואים אזרחיים, תחבורה ציבורית בשבת ועוד שירותים ציבוריים המוגבלים בישראל בגלל ההתחשבות בדת היהודית.

בעמודי הפייסבוק של מפלגת השלטון וראש הממשלה בנימין נתניהו יצא סרטון חגיגי אמש, בו נתניהו מגיע למסיבת תחפושות והמשתתפים חושבים שהוא יאיר לפיד או בני גנץ מחופשים. בסוף הסרטון קורא רה"מ ללפיד וגנץ "להסיר את התחפושות" ולהודות כי הם "שמאל חלש".

עוד בימין החדש, הגיוס החדש למפלגה, אלונה ברקת, הפגינה אמש (ד') גאוות יחידה והציגה באירוע פורים תחפושת פתק של המפלגה.

רחוק מהזירה הפוליטית, אתמול גילינו גם שאחרי יותר מ-20 שנה שהקומדי סטור ירדה מהאוויר, צביקה הדר החליט להוציא מהנפטלין את כוכב התוכנית ז'וז'ו חלאסטרה. התלתלים נותרו בארון. אנחנו רק תוהים איך דמות כמו ז'וז'ו הייתה מתקבלת בפריים טיים כיום.

הצייצן הגמלאי החביב על כולם, צבי אשכנזי, גם החליט להשתתף בחגיגות והעלה תמונה שלו מחופש לצבי, אחד אמיתי. נזכיר כי בימים האחרונים הצייצן נמצא במרכזה של סערה ברשתות החברתיות שכן נחשף לכאורה שאת חשבונו מפעילים שני עיתונאי גל"צ.