גיל גזית, נעמי אנוך ואבי בניהו מצטרפים לאס. אר אקורד של עדי צים

עדי צים עצמו, בעל השליטה בחברה, סיים את כהונתו בדירקטוריון החברה והחל לשמש כמנהל אשראי וסחר לקוחות

גיל גזית / צילום: איל יצהר
גיל גזית / צילום: איל יצהר

חברת האשראי החוץ-בנקאי אס.אר אקורד  שבשליטת עדי צים, מחזקת את הדירקטוריון שלה, ובאחרונה עדכנה על צירופם של גיל גזית, נעמי אנוך ואבי בניהו אליו.

גזית (59), בעברו מנכ"ל חברת הדירוג מידרוג, המכהן כיום בין היתר גם כדירקטור בחברת הנדל"ן הזרה סטרוברי פילדס, ובזו המקומית ווי-בוקס, מונה לתפקיד של דירקטור חיצוני (דח"צ) באס.אר אקורד, וכך גם נעמי אנוך (61), המכהנת כדירקטורית חיצונית בהוצאת הספרים כתר, וחברה, בין היתר, גם בדירקטוריונים של קליל תעשיות ומקורות. בניהו, בעברו דובר צה"ל, שחגג בימים האחרונים יומולדת 60, מונה לתפקיד של דירקטור בלתי תלוי במקומו של נתן פריד, שסיים את כהונתו. צים עצמו סיים את כהונתו בדירקטוריון החברה והחל לשמש כמנהל אשראי וסחר לקוחות.

בדומה למגמה שמציגות מתחרותיה הבורסאיות של אס.אר אקורד הפועלות בתחום המימון החוץ-בנקאי, גם החברה שבשליטת צים נהנית משיפור בתוצאותיה הכספיות ומעליית מנייתה, שזינקה מתחילת השנה בכ-130% ומשקפת לחברה שווי נוכחי של כ-550 מיליון שקל.

מלבד השליטה באס.אר אקורד, עוד בזירה הבורסאית, צים נכנס לשותפות באחרונה לפעילות קנאביס, כשרכש ממניות חברת שיח מדיקל (לשעבר ביונד טיים), לקראת המיזוג של פעילות חברת הקנאביס הוותיקה שיח שריד לתוכה.