עוזרו של אישיות ציבורית בכירה חשוד בביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים

הבוקר הודיעה המשטרה על מעצרו של העוזר הבכיר ועל מעצרם של עוד ארבעה אנשים החשודים במעורבות בפרשה" • במשטרה מבקשים להדגיש כי האישיות הציבורית הבכירה שהעוזר שלה נעצר היום, אינה קשורה למעשים ולא ידעה עליהם

יחידת להב 433 במשטרה / צילום: שלומי יוסף
יחידת להב 433 במשטרה / צילום: שלומי יוסף

עוזרו של אישיות ציבורית בכירה נעצר היום (ג') לחקירה בחשד לביצוע עבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמוני. הבוקר הודיעה המשטרה על מעצרו של העוזר הבכיר ועל מעצרם של עוד ארבעה אנשים החשודים במעורבות בפרשה.  

מהמשטרה נמסר כי "במסגרת מאבק סדור של משטרת ישראל בעבירות הנוגעות לטוהר המידות, פתחה הבוקר היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בחקירה גלויה. בשעות הבוקר נעצרו חמישה חשודים לחקירה באזהרה, בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים".

לפי המשטרה, כאמור, אחד העצורים (העוזר) הוא עובד ציבור, והעבירות נוגעות לחשוד עצמו. "על-פי החשד, עובד הציבור פעל על-מנת לקדם ענייניהם של אחרים בתמורה לטובות הנאה שוות-כסף".

החשוד המרכזי כבר עוכב לחקירה במשטרה לפני כמה חודשים, ולאחרונה הגיע לידי המשטרה מידע שהוביל לחקירה החדשה ולמעצרו. במשטרה מבקשים להדגיש כי האישיות הציבורית הבכירה שהעוזר שלה נעצר היום, אינה קשורה למעשים ולא ידעה עליהם.

מדובר בחקירה המנוהלת על-ידי משטרת ישראל, בליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה ובסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור.