אלקטרה תבצע עבודות תשתית בצומת הגבעה הצרפתית בהיקף של 470 מיליון שקל

המכרז מתייחס לעבודות תשתית של הפרויקט התחבורתי הגדול והמשמעותי ביותר בצפון ירושלים • העבודות כוללות הפרדה מפלסית מתחת לשלושה צמתים ראשיים - צומת הגבעה הצרפתית, צומת הקברים וצומת 'קוקה קולה', שיתבצעו באמצעות 4 מנהרות

איתמר דויטשר / צילום: לירון אלוני
איתמר דויטשר / צילום: לירון אלוני

קבוצת אלקטרה זכתה במכרז של 'מוריה - החברה לפיתוח ירושלים' לביצוע עבודות תשתית בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים, בהיקף של כ-470 מיליון שקל.

המכרז המדובר מתייחס לעבודות תשתית של הפרויקט התחבורתי הגדול והמשמעותי ביותר המקודם בצפון ירושלים בימים אלה. הפרויקט כולל הפרדה מפלסית מתחת לשלושה צמתים ראשיים - צומת הגבעה הצרפתית, צומת הקברים וצומת 'קוקה קולה', שתתבצע באמצעות 4 מנהרות באורך כולל של 3.5 קילומטרים. פרויקט הגבעה הצרפתית, יגדיל את הנגישות התחבורתית באזור, יפחית את עומסי התנועה במנהרת נעמי שמר, ויאפשר נסיעה רציפה מירושלים למעלה אדומים ולישובים הסמוכים לצפון ירושלים, ללא רמזורים בשני הכיוונים וחיבור מהיר לכביש 9.

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, פועלת, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, בחמישה מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל; פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל; שירות ותחזקה; פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום, ומגזר הזכיינות. לפי דיווחי החברה, הרי שהרבעון הראשון לשנת 2020 הסתכם עם עלייה של כ-13.8% בהכנסות לכ-1.88 מיליארד שקל ועם רווח נקי של כ-40.5 מיליון שקל.