התחרות בדור החמישי: הוט מובייל מעלה מחירים

הוט מובייל הודיעה כי רק לקוחות שיצטרפו לתוכנית ייעודית ויקרה יותר יוכלו לגלוש בדור החמישי • במקביל פלאפון מבהירה כי כל לקוח שיש ברשותו מכשיר תומך יוכל לגלוש בהתאם לחבילה שיש לו

דור חמישי בסלולר, אילוסטרציה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
דור חמישי בסלולר, אילוסטרציה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

חברת הוט מובייל היא החברה הסלולרית הראשונה שמכריזה כי תגבה פרמיה עבור גלישה בדור החמישי ותמנע ממי שלא הצטרף לתוכנית ייעודית ליהנות משירותי דור חמישי.

החברה דיווחה הבוקר על התוכניות החדשות שהיא תשווק עם הפעלת שירותי הדור החמישי ומההודעה ומתשובת החברה לפניית "גלובס" עולה כי אכן זו הכוונה.

בכך שוברת הוט מובייל חזק ימינה ובניגוד לפלאפון שהכריזה כי לא תגבה פרמיה על גלישה בדור החמישי, ולא תחסום לקוחות שיש ברשותם מכשיר עצמאי, הוט מובייל מייקרת את תעריפי הגלישה בדור החמישי ומשווקת שתי תוכניות ייעודיות חדשות.

התוכנית הראשונה תיקרא ‏EXTRA 5G - תוכנית הכוללת 500GB גלישה, 5,000 הודעות, 500 דקות שיחה ו-350 דקות שיחה ליעדים נבחרים בחו"ל ב-59.90 ש"ח לחודש למשך חמש שנים.

התוכנית השנייה תיקרא ‏Maximum 5G - תוכנית הכוללת 1 טרה (1000 GB ) גלישה, 5,000 הודעות, 500 דקות שיחה, 500 דקות שיחה ליעדים נבחרים בחו"ל ושירות NEXT TV ב-69.90 שקל לחודש למשך חמש שנים.

חברת פלאפון אף היא השיקה את שירותי הדור החמישי שלה היום, אך נזכיר כי היא הייתה הראשונה שהזדרזה להשלים את הקמת הרשת ולהכריז על מוכנות מלאה להשקה כולל תוכניות ייעודיות. פלאפון הודיעה שלקוחות דור חמישי שיש ברשותם מכשיר דור חמישי תומך לא יידרשו להצטרף לתוכנית ייעודית.

פרטנר משיקה חבילות, אך תאפשר גלישה גם ללא חבילה

חברת פרטנר הודיעה היום כי היא משיקה שתי תוכניות חדשות ייעודיות לדור החמישי בסלול,ר אך שהיא לא תמנע מלקוחות שיש ברשותם מכשיר עצמאי ליהנות מיכולות הגלישה המהירה ברשת. החברה הכריזה על תוכנית ב-59.90 שקל לחודש שכוללת עד 500 ג'יגה גלישה, 5,000 הודעות SMS 350 דקות ליעדים בחו"ל ב-42 מדינות, ללא עלות מעבר וסים, וכולל תוכנית להגנת סייבר. התוכנית השנייה תעלה 69.90 שקל לחודש ומעבר לתוכנית הקודמת תאפשר חבילה של עד 1 טרה גלישה ושירות גיבוי לטלפון.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון מסר כי "פלאפון, חלוצת הסלולר בישראל, גאה להפעיל היום את הדור החמישי של הסלולר, זאת הודות לפרישה נרחבת שביצעה החברה בכ-150 ערים וישובים ברחבי הארץ. כבר היום לקוחות החברה יכולים לרכוש מכשירים תומכי הטכנולוגיה, להצטרף לחבילות ייעודיות לדור החמישי וליהנות מחוויית הגלישה והצפייה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם".

אילן ברוק מנכ"ל הוט מובייל מסר כי "אנו מודים לשר התקשורת ולמשרדו על קבלת הרישיון, זהו מהלך נוסף אשר מבסס את מעמדה של הוט מובייל כחברת הסלולר המובילה בישראל, ואנו בטוחים כי ביחד עם הקמת רשת ה-5G , נמשיך להוביל את מהירות הגלישה בישראל. אנו נרגשים לצאת לדרך עם הצעות הערך האטרקטיביות, המתקדמות והמשתלמות ביותר בשוק".