"הביגבגים" נמכרו ל-5 מדינות זרות

סדרת "הביגבגים", סדרת הדגל של ערוץ הילדים בכבלים ונגה תקשורת, נמכרה ל-5 תחנות טלוויזיה ב-5 מדינות, במהלך יריד הטלוויזיה מיפ.קום ג'וניור, שנערך לאחרונה בקאן.

באנגליה רכש ערוץ ITV את הסדרה, והחל מה-30 באוקטובר 99' הביגבגים יתנו תשובה של הערוץ האנגלי המסחרי לטלטאביז של ה-BBC. הסדרה הישראלית תשודר מדי שבת בפריים טיים של תוכניות הילדים, ותמוסחר בחברות שיווק ומיסחור בבריטניה. הסידרה תותאם לשידור בערוץ האנגלי, כל פרק יהיה בן 20 דקות בדיבוב מלא לאנגלית של המלל והשירים.

כמו כן, נסגרה עיסקה להפצת קלטת וידאו ביתית של שירי הביגבגים, שתלווה במסע פרסום טלוויזיוני בבריטניה.

בסינגפור רכש ערוץ הטלוויזיה הממלכתי TCS את הסדרה לשידור בפריים-טיים של תוכניות הילדים, בימי ראשון בשעות הבוקר המוקדמות 09:00-06:30. הערוץ רכש 26 פרקים נושאיים, שכל אחד מהם דן בנושא ספציפי, כמו צבעים, אוכל, צורות, הפתעות וכו'.

בפורטוגל רכשה רשת הטלוויזיה RTP ‏26 פרקים. גם כאן הסדרה תותאם לשידור מקומי, אורכו של כל פרק יהיה 30 דקות בדיבוב מלא לפורטוגזית.

כמו כן, נרכשה הסדרה לשידור בערוץ המרכזי במקסיקו "טלוויזה", שם היא תשודר במסגרת רצועת הילדים, בדיבוב מלא לספרדית.

בברזיל נמכרה סידרה לערוץ טי.וי.קולטורה, לשידור ברצועת הילדים בדיבוב מלא.

מנגה תקשורת נמסר, כי במקביל מתקיימים מגעים עם ערוץ הטלוויזיה המסחרית ביוון, לשידור הסדרה בשנת 2000, עם ערוץ הטלוויזיה הפולני הממלכתי, ועם ערוצי הטלוויזיה המסחרית בסקנדינביה.

מנכ"ל נגה תקשורת, אודי מירון, אמר, כי פרוייקט הביגבגים הוא הוכחה שישראל יכולה לייצא תוכן בדיוק כפי שהיא עושה בהצלחה לגבי טכנולוגיה. "בתחום תוכניות הילדים יש לנו יוצרים ברמה עולמית, וניתובם לראייה כוללת של קהלי יעד עולמיים, מבחינת בניית התוכניות ושיווקן, מוכיחה את עצמה".« אביבה קרול « "הביגבגים" נמכרו ל-5 מדינות זרות