מפיקת ערוץ ויוה הגישה תביעה שכנגד בסך 200 אלף שקל נגד טלראן

בספטמבר 2001 הגישה טלראן תקשורת תביעה נגד ניר, בטענה לגזילת פרויקט להקמת ערוץ טלוויזיוני המיועד לקהל הפנויים והפנויות, אשר אמור להיות משודר ברשתות הכבלים ובערוץ הלוויין

ליאורה ניר, המפיקה והמפעילה של ערוץ ויוה בכבלים ובעליה של חברת דווקא תכנים והפקות, הגישה כתב תביעה שכנגד בסך 200 אלף שקל נגד טלראן תקשורת.

בספטמבר 2001 הגישה טלראן תקשורת תביעה נגד ניר, בטענה לגזילת פרויקט להקמת ערוץ טלוויזיוני המיועד לקהל הפנויים והפנויות, אשר אמור להיות משודר ברשתות הכבלים ובערוץ הלוויין. טלראן ביקשה מביהמ"ש להצהיר, כי לניר אין כל זכויות בפרויקט, וכי הפרויקט הוא סוד מסחרי שלה והיא בעלת הזכויות הבלעדית בו.

בכתב התביעה שכנגד טוענת ניר, כי באוגוסט 2001 פנתה טלראן אל חברות הכבלים במכתב שהיה בו בבחינת לשון הרע כלפיה, מאחר שיצר במתכוון רושם מוטעה, כאילו "גנבה" את הפרויקט של טלראן להקמת ערוץ פנויים ופנויות, וכאילו היא מפירה הסכם שהושג כביכול בינה לבין טלראן. לדברי ניר, פרסום המכתב נעשה משיקולים זרים במטרה לפגוע בה ולהניא את חברות הכבלים מלהתקשר עימה.

ניר טוענת, כי כתוצאה מפרסום המכתב נגרמו לה נזקים כבדים והנזק נאמד בכמיליון שקל נכון למועד הגשת התביעה, אולם בשלב זה ולצרכי אגרה החליטה להעמיד את סכום התביעה על 200 אלף שקל. (ת.א 2258/01).