מנחם הספרי, מנכ"ל מג'יק, הודיע על התפטרותו לאחר 4.5 שנים בתפקיד

מנחם הצטרף למג'יק בפברואר 2001 והצליח להעביר את החברה לרווחיות ולפתח את קוו המוצרים החדש של מג'יק, iBOLT

מג'יק תעשיות תוכנה הודיעה היום כי מנכ"ל החברה, מנחם הספרי, הודיע על התפטרותו מהחברה לאחר 4.5 שנים בתפקיד.

מנחם הצטרף למג'יק בפברואר 2001 והצליח להעביר את החברה לרווחיות ולפתח את קוו המוצרים החדש של מג'יק, iBOLT, שהפך לספינת הדגל של החברה ולמנוע הצמיחה העתידי שלה.

מנחם הספרי אמר כי, "זוהי פרישה שתוכננה זמן רב מראש. אני משאיר מאחורי מג'יק חזקה שבידה האסטרטגיה והאמצעים לנצל ביעילות את מלוא הפוטנציאל הקיים בשווקים שלה. אזכור לתמיד את שנותי במג'יק שהיו מאתגרות ומוצלחות ואני חפץ להודות לעובדי החברה ומנהליה על מאמציהם לבנות אתי במשותף את מג'יק"

דוד אסיא, מייסד מג'יק ויו"ר מועצת המנהלים שלה, הודה למנחם על תרומתו המכרעת בהבראת החברה בתקופה מאד קשה לתעשייה ובמיקוד שלה סביב הכיוונים החדשים של התפתחותה. "תחת מנהיגותו של מנחם, פרצה מג'יק לתחום האינטגרציה באמצעות קוו המוצרים של iBOLT שהפך מנוע הצמיחה העתידי של החברה. מנחם בנה בהצלחה תשתית מוצקה שתאפשר לחברה צמיחה מהירה בעתיד. אנו מצטערים על החלטתו לעזוב את החברה, אולם נאלצנו בחוסר רצון לכבד את החלטתו. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

דני גולדשטיין, יו"ר קבוצת פורמולה , בעלת השליטה במג'יק, אמר: "מנחם השלים עבודה מצוינת בהעברת מג'יק לרווחיות ובבניית תשתית חזקה לצמיחתה העתידית. אני מאחל למנחם הצלחה מרובה ביוזמות החדשות שלו".

סמכויות המנכ"ל יועברו מיידית לדוד אסיא, יו"ר ומיסד מג'יק, עד לגיוסו של מנכ"ל מחליף. מועצת המנהלים של מג'יק מינתה ועדה שתתחיל מיד בחיפושים אחר מנכ"ל חדש. בינתיים, מנחם הספרי יעבוד יחד עם החברה להבטחת תקופת מעבר חלקה.