עיברו לדום: בוסקילה מתגייסת

במסגרת השירות תעביר הזמרת מאיה בוסקילה הרצאות נגד השתמטות, אחרי שלפני 12 שנה לא גוייסה מטעמי דת

מאיה בוסקילה הגיעה אתמול ללשכת הגיוס בתל אביב כדי להצטרף לשורות צבא ההגנה לישראל, כך מדווח הבוקר "ידיעות אחרונות". הזמרת בת ה-30 חוילה, ויצאה לבסיס טירונים למסלול בן שבועיים שבסופו תשובץ בחיל החינוך.

ובכן, כולם מתבקשים לעבור לדום מתוח, ואין כמו העיתון המוביל במדינה ושערו האחורי בשביל להציג את תמונת הטוראית בוסקילה בתנוחת הצדעה.

מאיה בוסקילה

מתגייסת היום, 12 שנה אחרי המועד המקובל? כל הכבוד. רגע, מה הולכת לעשות טוראית בוסקילה בצבא? ובכן היא כחיילת בחיל חינוך תרצה לחיילים על השתמטות מצה"ל.

ראש אגף משאבי אנוש בצה"ל, האלוף אלעזר שטרן, מוביל מזה זמן רב מהלכים שימנעו השתמטות מצה"ל. טוב ויפה. החרמה של אמנים שלא שירתו בצבא? לא בדיוק ברור לי למה, אבל אני מכבד את רצונו של האלוף ואת התובנות של ראשי הערים שמסרבים לתת לאמנים אלו להופיע.

אבל אם כבר אז כבר. לא מזמן דיברו על חוק "בן סהר". חוק גאוני לפיו מי שבאמת יכול לתרום ולייצג אותנו נאמנה בחו"ל, יעשה זאת בדרכים שונות משירות חסר טעם במשך שלוש שנות פתיחת ממטרה. סהר עתיד לשרת בלונדון, שם הוא משחק כדורגל.

ובוסקילה? היא תרצה על השתמטות. האינטרס של בוסקילה ברור לחלוטין, היא מפחדת מפגיעה תדמיתית, היא צריכה את הקהל שבונה אותה כזמרת ואולי יש פה הכאה על חטא מצידה.

אבל אם צה"ל עושה משהו, למה לא לעשות זאת עד הסוף? מישהי שהשתמטה תרצה על השתמטות? פעמיים בשבוע? פעם בשבוע? מה בדיוק התועלת שנפיק מזה?

כוכבה של בוסקילה כבר דרך מזמן. מה בדיוק היא תסביר? הלכתי על כיוון מסוים ועכשיו, למרות ההצלחה הגדולה שלי אני מביאה עוד קהל? או אולי היא תסביר - איך לקבל שער אחורי בעיתון עם תמונה יפה, ותאריך ההופעה הקרובה יפורסם בקרוב?