סופר-פארם מפסיקה לשווק את פרטנר ותחל לשווק את פלאפון במקומה

מדובר בהסכם אסטרטגי וחשוב מאד לפלאפון, שכן החברה תצטרך להקדיש מאמצים רבים להעברת לקוחות מהרשת הישנה לרשת החדשה שתקום בתחילת 2009, והכוח השיווקי של סופר-פארם יכול לתרום רבות למהלך

פלאפון עשתה היום (ב') צעד משמעותי להגברת יכולת השיווק וההפצה שלה, לקראת השקת הרשת הסלולרית החדשה שתקום בתחילת 2009. החברה חתמה היום על הסכם לשיווק מכשיריה עם רשת סופר-פארם, שתפסיק לשווק את מוצרי פרטנר , שאותם שיווקה מאז הוקמה ב-1998.

ללא ספק מדובר בהסכם אסטרטגי וחשוב מאד לפלאפון, שכן החברה תצטרך להקדיש מאמצים רבים להעברת לקוחות מהרשת הישנה לרשת החדשה, ולפיכך הכוח השיווקי שיש לרשת כמו סופר-פארם בהחלט יכול לתרום רבות למהלך.

רשת סופר-פארם מונה כיום כ-137 סניפים ברחבי הארץ, כאשר הרשת הקמעונאית "סופר-לינק" שבבעלותה מונה כ-15 חנויות תקשורת ייחודיות ברחבי הארץ.

יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, מסר היום: "לאחר 10 שנות עבודה פוריות עם חברת פרטנר, במהלכן מכרה סופר-פארם למעלה ממליון וחצי מכשירי סלולר, ברצוני להודות לחברת פרטנר ומנהליה בעבר ובהווה על שיתוף-פעולה מוצלח בין שתי חברות מובילות. סופר-פארם מזהה את פוטנציאל הצמיחה של פלאפון בשנים הקרובות, ולכן בחרנו לחבור אליה כשותפה אסטרטגית. תפקידנו לזהות את הטרנדים והמוצרים הבאים ולהביא אותם ללקוחותינו לפני כולם, ואני מאמין שגם במקרה זה שיתוף-הפעולה ייטיב עם שתי החברות ויהווה מנוע צמיחה עבורנו בשנים הקרובות".

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר היום: "זהו צעד אסטרטגי עבור פלאפון הנערכת בימים אלה להקמת הרשת החדשה, שתהיה המתקדמת בעולם. סופר-פארם היא רשת השיווק המתקדמת והמקצועית בישראל ומהווה מודל לחיקוי. שיתוף-הפעולה יאפשר לנו להציע את מגוון המכשירים של פלאפון בפריסה ארצית ובחשיפה מקסימלית. הצטרפות סופר-פארם וסופר-לינק למערך ההפצה של פלאפון תאפשר לנו למנף את השקת הרשת החדשה בתחילת 2009, ולהוות נדבך בחזרתה של פלאפון למובילות בענף הסלולר".