בכורה מוצלחת ל"אמא'לה": רשמה רייטינג של 30.3%

פרק הבכורה של העונה השלישית בסדרת הדרמה של אורנה בנאי וקשת הגיע למקום השלישי בטבלת הרייטינג השבועית ; "האח הגדול" ממשיך להוביל את שני המקומות הראשונים בטבלה

"האח הגדול" נותן תנופה גם לאמא'לה: פרק הבכורה של העונה השלישית בסדרת הדרמה "אמא'לה" של אורנה בנאי וקשת זכה לרייטינג ממוצע של 30.3% בקרב משקי בית יהודיים ו-767 אלף צופים פרטיים. הסיבה לכך היא העובדה כי הפרק שודר במהלך התוכנית "האח הגדול" ששודרה ביום ראשון האחרון ורשמה רייטינג ממוצע של 31.3% בקרב משקי בית יהודיים ו-801 אלף צופים פרטיים.

יחד עם זאת, הפרק השני בסדרה "אמא'לה" ששודר ביום שני רשם ירידה של כ-30% לעומת הפרק הראשון והסתפק ב-20.1% בקרב משקי בית יהודיים. גם השבוע, כמו בכל שבוע, פרק ההדחה של "האח הגדול" מוביל את טבלת הרייטינג השבועית עם ממוצע של 33%.

במקום הרביעי בטבלה נמצאת "עובדה" של אילנה דיין עם רייטינג ממוצע של 26.5% בקרב משקי בית יהודיים ואילו במקום החמישי מדורגת "כלבוטק" של רפי גינת ורשת עם רייטינג ממוצע של 23.6% בקרב משקי בית יהודיים.

בסך-הכל מיוצגות קשת ורשת בטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע עם 4 תוכניות כל אחת.

מהדורת החדשות של אמצע השבוע בערוץ 2 רשמה במהלך השבוע האחרון ממוצע של 22%, זאת לעומת 10.8% לחדשות ערוץ 10 ו-6.8% ל"מבט" של הערוץ הראשון.