מתמלילי החקירה של טופז: "אחרי אבי ניר החלטתי להפסיק, נבהלתי מחומרת התקיפה"

(עדכון) - דודו טופז על תקיפת שירה מרגלית: "אני לא מבין למה. מה, אני מטורף? להרביץ לאשה שבדיוק באותו זמן עושה סרט עליי? לא יודע איזה שד נכנס בי" ■ להלן תמלילי החקירה המלאים

לידי חדשות 2 באינטרנט הגיעו היום (ה') חלק מתמלילי חקירתו במשטרה של דודו טופז, הנאשם בגרימת חבלה חמורה.

התמלילים חושפים, בין היתר, את החרטה שהביע טופז באשר לתקיפת אבי ניר ("כשקראתי בעיתון על התקיפה ועל החוזק שלה, הרגשתי רגשי חרטה") וכן את הרעיון לתקוף גם את עורך "ישראל היום", עמוס רגב ("פעם שאלתי את זנקו: מה, אתה מוכן להרביץ לכל אדם או לשלוח אנשים לכל אדם - והוא אמר כן").

להלן תמלילי החקירה המשטרתית של טופז, כפי שהגיעו היום לידינו.

טופז מתחרט ברגע האחרון - תמליל חקירה 6.6.09

חוקר: יש לי שאלה אלייך - אם לא רצית את התקיפה בדקה האחרונה, ולא הצלחת לתפוס את אופיר (סספורטס)...
דודו: אז הייתי צריך לטלפן לאבי ניר.
חוקר: זה מה שאני שואל, למה פשוט...
דודו: עכשיו אני...
חוקר: הרמת את הטלפון לאבי ניר... ואמרת לו תיזהר? אפילו בלי להיכנס לפרטים, אל תצא החוצה הערב... למה לא עשית את זה?
דודו: אין לי הסבר.
חוקר: אז מה קורה אחר-כך?
דודו: אחרי זה חזרתי הביתה (נאנח), הלכתי לישון, קיוויתי שזה יהיה כלום. כשקראתי בעיתון על התקיפה ועל החוזק שלה, הרגשתי רגשי חרטה.

טופז מדבר על עמוס רגב, תמליל חקירה 6.6.09

חוקר: תגיד לי, לגבי עמוס רגב, מתי זה עלה הקטע שלו?
דודו: אחרי שזה קרה לשירה, וזה היה כדי לנסות להסיט ממני את כיוון החקירה, אין לי שום דבר נגדו וגם לא נגד שירה.
חוקר: איך העלית את הרעיון של לתקוף מישהו אחר כדי להסיט את החקירה ממך?
דודו: הייתי בפאניקה.
חוקר: ממה?
דודו: כבר כמה זמן קודם הגיעו אליי שמועות שמקשרים אותי לתקיפה שלי אבי ניר. כשהדברים התגלגלו, התחלתי לפעול בצורה לא רציונלית לגמרי.
חוקר: מה, חששת שהמשטרה תעצור אותך?
דודו: פחד זה פחד... אני לא יודע ממה, אבל כבר אמרתי יותר מדי פעמים שנתקלתי בעולם שלא מוכר לי, נמשכתי אליו ובאותה מידה סלדתי ממנו, הלכתי על הקצה. פעם שאלתי את זנקו: מה, אתה מוכן להרביץ לכל אדם או לשלוח אנשים לכל אדם - והוא אמר כן. שאלתי אותו - אותי היית מכה תמורת כסף? אז הוא אמר לי כן, תמורת כסף. הייתי בשוק, אבל אני זוכר את הרגע הזה.

טופז מדבר על "רגשי אשמה" - תמליל חקירה 6.6.09

חוקר: תגיד לי דודו, אחרי התקיפה של אבי ניר, מתי עלה לך לראש בסוף גם שתתקוף את האחרים?
דודו: קודם כל, אחרי התקיפה של אבי ניר החלטתי להפסיק. נבהלתי מחומרת התקיפה ומהקלות שבה אפשר לעשות דברים כאלה. היו לי גם רגשי אשמה וגם פחד מסחיטה.

טופז מדבר על תקיפת שירה מרגלית

דודו: אני לא מבין למה? מה, אני מטורף? להרביץ לאשה שבדיוק באותו זמן עושה סרט (עליי) בחברת רשת, שהיא הסמנכ"ל שלה? איזה שד נכנס בי?

פרשת דודו טופז מגיעה לשב"כ: מחפש בשטחים את תוקף בועז בן-ציון

פרשת דודו טופז מגיעה לשב"כ: המשטרה חושדת כי אחד החשודים בתקיפתו של סוכן השחקנים בועז בן-ציון נמלט לשטחים ומסתתר שם. בשל כך פנתה המשטרה לשב"כ בניסיון לסייע בחיפושים אחריו.

בחודש ינואר עצרה המשטרה את מוחמד יונס ורומן אלייב בעת שעמדו ליד ביתו של בן-ציון, בחשד למעורבות בתקיפתו. המשטרה חשדה כי השניים מתכננים לתקוף אותו שוב, וכי הם מעורבים גם בתקיפה הקודמת שלו.

השניים נעצרו אך שוחררו תוך מספר ימים כיוון שלא נמצאו ראיות נגדם. לאחר שהתפוצצה פרשת טופז נעצר שכנו, דניאל זנקו, המואשם בתיווך בין טופז לתוקפים. בחקירתו הוא סייע להפליל את השניים, ונמצאו ראיות חדשות נגדם שדרשו את מעצרם.

המשטרה ערכה מצוד אחר השניים, ובסופו של דבר הסגיר עצמו אלייב למשטרה. החיפושים אחר יונס נמשכו, והיה חשש כי הוא נמלט לחו"ל. היום התברר כי המשטרה חושדת כי הוא מסתתר באחת הערים הגדולות בשטחים, וכעת כאמור מנסים לאתר אותו בעזרת השב"כ.

בתוך כך, בית המשפט האריך היום ב-5 ימים את מעצרו של משה אוחנה, שנעצר אתמול (ד') בחשד לתקיפתו של מנכ"ל קשת, אבי ניר. אוחנה נחשב לאחד מראשי משפחת הפשע אוחנה, והוא אחיו של חנניה אוחנה, שנטען כי נרצח על-ידי יוני אלזם שמת בכלא מהרעלת ציאניד, ככל הנראה בניסיון למנוע את עדותו. אלזם זוכה השבוע לאחר מותו.

טופז עובר לתא בכלא ניצן

טופז, העציר המפורסם במדינה, הועבר בשבוע שעבר מתאו באבו-כביר, שם שהה מאז מעצרו המתוקשר לפני כחודש, לבית-המעצר ניצן ברמלה. מאז ניסיון ההתאבדות שלו, במהלכו הזריק לעצמו טופז 4 מנות אינסולין, שהה טופז באגף מופרד עם עציר אחד נוסף, ושניהם היו תחת השגחה של מצלמות 24 שעות ביממה, וסוהרים בדקו אותם כל 10 דקות.

במקום מושבו הנוכחי שוהה טופז בתא עם 6 עצירים נוספים, כולם עצורי השגחה הנמצאים בפיקוח.

כפי שפורסם בחדשות 2 באינטרנט, העצירים ששהו יחד עם טופז באבו-כביר קבלו על כך שהבדרן המפורסם מקבל יחס מועדף ושתנאיו טובים יותר משל העצירים האחרים.