אפריקה מגורים נשארת בבית: לבייב במו"מ למכירה לדניה סיבוס

בתמורה, יבחנו שני הצדדים מספר חלופות ביניהן עסקת מזומן ■ התמורה טרם נקבעה וזו תקבע בהמשך, בין היתר, על ידי שימוש במעריכי שווי חיצוניים בלתי תלויים ■ איזי כהן: "קיימת חשיבות לשימור אפריקה מגורים בתוך הקבוצה"

לב לבייב משאיר את אפריקה מגורים בבית: אפריקה הודיעה היום (ה') כי היא בוחנת את האפשרות למכור את אחזקותיה (74.47%) בחברת אפריקה מגורים לחברת דניה סיבוס , החברה הבת (73%).

בתמורה, יבחנו שני הצדדים מספר חלופות ביניהן עסקת מזומן, העברת אחזקותיה של דניה סיבוס או חלק מהן בחברת נתיבי היובל ו/או שילוב של שתי החלופות יחד. יובהר כי בשלב זה טרם נקבעה התמורה וזו תקבע בהמשך, בין היתר, על ידי שימוש במעריכי שווי חיצוניים בלתי תלויים.

איזי כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל אמר כי "דניה סיבוס בחנה לאחרונה מספר הזדמנויות השקעה להרחבת תחומי פעילותה. מהלך זה, אם וכאשר יושלם, יספק לדניה סיבוס לצד פעילות הבנייה הנוכחית גם פלטפורמה יזמית מוכחת ומוצלחת בתחום הנדל"ן למגורים בישראל. וזאת לצד פעילות הבנייה הנוכחית".

כהן הוסיף עוד כי "אפריקה מגורים מהווה נכס אסטרטגי חשוב להמשך ביסוס מעמדה המוביל של הקבוצה כאחד מהשחקנים המובילים ובעלי מוניטין רב בענף הנדל"ן בישראל. על מנת לשמר מובילות שוק זו קיימת חשיבות לשימור החברה בתוך הקבוצה".

דירקטוריון דניה סיבוס החליט להסמיך את הדירקטורים החיצוניים החברים בועדת הביקורת לנהל את התהליך מול חברת האם תוך שהם נעזרים במעריכי שווי ועו"ד אשר אינם תלויים באלו של חברת האם. לאחר השלמת הליכי הבדיקה וגיבוש פרטי העסקה (ככל שתתגבש), תובא העסקה לאישור מוסדות החברה, כנדרש על פי דין.