עו"ד רובין: "תשובה לא נסוג מעסקת כור, ברונפמן לא מדייק"

בעקבות הדברים שאמר צ'רלס ברונפמן בראיון למוסף G של "גלובס", אומר רובין, הנזכר כמי שליווה את יצחק תשובה בעסקת רכישת כור: "היתה לנו תרעומת כלפי המוכרים, לאחר שהתברר שיש מתחרה נוסף"

"משתמע מדברי ברונפמן כאילו היה זה יצחק תשובה שהפסיק את המגעים לרכישת כור ללא סיבה, כביכול 'אאוט אוף דה בלו'. לא היה ולא נברא" - כך אומר ל"גלובס" עו"ד פנחס רובין, בעקבות הדברים שאמר צ'רלס ברונפמן בראיון למוסף G, המתפרסם היום (ה'). עו"ד פנחס רובין, הנזכר בכתבה כמי שליווה את יצחק תשובה בעסקת רכישת כור, התייחס לדברים בעקבות בקשתנו.

"תיאורו של מר ברונפמן איננו מדויק ואיננו שלם, אם לנקוט לשון המעטה", אומר רובין. "מר ברונפמן לא היה נוכח בשיחות שהתנהלו בניו יורק בעניין זה, ולכן האינפורמציה שנמסרה לו ושאותה ככל הנראה מסר ל'גלובס', איננה מדויקת.

"אנחנו נפגשנו עם אנשי ברונפמן בניו יורק - איתם ולא עם ברונפמן עצמו - כדי לחתום על מסמכים משפטיים שישקפו את העסקה שהתגבשה בין הצדדים ב'תקיעת כף'. זו לפחות היתה הבנתנו. היו לנו מפח נפש ואכזבה גדולה, והאמת שגם תרעומת מסוימת כלפי המוכרים, לאחר שהתברר לנו בניו יורק שהמשא ומתן מתחיל מחדש לנוכח קיומו של 'מתחרה' מכובד נוסף, שהגיח מישראל טלפונית (נוחי דנקנר, שכלפיו לא היתה כל תרעומת - ש.ל).

"זאת לא היתה כוונת המפגש, לא הגענו על מנת להתמחר. הדיונים בעניינים אלה עם אנשי ברונפמן ארכו שעות ארוכות עם עליות ומורדות, אך לא הבשילו לכדי אותה עסקה מקורית שלכבודה הגענו לניו יורק.

"האמירה כאילו יצחק תשובה 'ויתר על העסקה' איננה משקפת במדויק את הבנתי את הדברים, בתור מי שהיה במקום ונטל חלק בכל הדיונים. מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר".