קריימר המליץ, האמריקנים הסתערו - וסרגון מזנקת בבורסה

סרגון ננעלה בירידה של כ-1% בליל שישי בוול סטריט ■ ג'ים קריימר הזכיר את שמה של סרגון בתכנית הטלוויזיה שלו - והמניה זינקה במסחר המאוחר בכ-12.5% ■ המניה מגיבה גם בת"א

הזמן: ליל שישי. זירת המסחר: וול סטריט. מניית סרגון נסחרת בטווח צר וללא מחזור חריג והיא סגרה את יום המסחר האחרון של השבוע בירידה של כ-1%. אלא שמכאן העניינים קיבלו תפנית מעניינת.

ג'ים קריימר, הנחשב בעיני אמריקנים רבים ל"גורו מניות", מדבר כהרגלו על שוק המניות האמריקני בתכנית "Mad Money" אותה הוא מנחה ב-CNBC. כמו תמיד, קריימר דיבר על שורה ארוכה של מניות, כגון בסט-ביי , אדובי ואפל תוך שהוא חווה את דעתו על מניות אלה. הפעם, הוא גם הזכיר את סרגון בהקשר חיובי, מה שגרם לאמריקנים רבים להסתער על המניה בשעות שלאחר סגירת המסחר ולהקפיץ את המניה במסחר המאוחר בכ-12.5% אל מעל ל-8.2 דולר למניה. זו הסיבה שהמניה קופצת גם היום בת"א, למרות שלא יצאה כל הודעה רשמית מצד החברה שתסביר את העלייה.

קריימר דיבר על "צונאמי אינטרנט אלחוטי" וטען שלא ניתן לעצור את האינטרנט. "חברות הטלפון יצטרכו להוציא יותר כספים על תשתית אלחוטית", אמר קריימר. בשלב זה הוא הזכיר את שמותיהן של שתי החברות שהן Pure-Play, כלומר עוסקות אך ורק בתחום זה: האריס סטרטקס נטוורקס (סימול: HSTX) וסרגון.

קריימר ציין כי שתי החברות קטנות יחסית והשקעה במניותיהן תיחשב להשקעה ספקולטיבית, אך באותה נשימה אמר כי הן מובילות בתחום. הוא ציין כי הן פועלות לא רק בארה"ב אלא גם בסין והודו והדגיש כי הוא מעדיף את האריס, אשר מחזיקה בנתח של כ-12% מהשוק האמריקני. עם זאת, הוא ציין כי סרגון היא חברה מעניינת ש-90% מהכנסותיה מגיעות מתחום הסלולר.

סרגון מספקת את שירותי ה-Backhaul, חיבור אלחוטי בין תחנות הבסיס למתג הראשי. החברה סגרה את הרבעון השני עם הכנסות של 42.2 מיליון דולר, ירידה של 24% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. החברה הרוויח ברבעון השני כמיליון דולר. "התחזית לטווח הארוך חיובית ומבוססת על שיפור משמעותי בהזמנות ברבעון השני", אמר המנכ"ל עירא פלטי במעמד פרסום הדו"חות בשלהי חודש יולי. "ההזמנות החדשות מושפעות מהדרישה הגוברת להרחבת רשתות ה-GSM בהודו, המיועדת לתמיכה בהמשך הצמיחה במספר המנויים".