הנפקת פנדורה השבוע - לפי שווי של 1.9 מיליארד דולר

פנדורה, המעניקה שירותי מוזיקה מקוונים, מצפה למכור כ-14.68 מיליון מניות במחיר יעד שנע 10 ל-12 דולר למניה ■ אנליסט: "הביקושים למניות עדיין גבוהים ביותר"

חברת פנדורה, המעניקה שירותי מוזיקה מקוונים, העלתה את מחיר היעד להנפקתה הצפויה בבורסה בוול סטריט השבוע, לאחר שהגישה את המסמכים הדרושים להנפקה כבר ביום ו' האחרון (סימול: P).

פנדורה מצפה למכור כ-14.68 מיליון מניות במחיר יעד שנע בין 10 ל-12 דולר למניה. זאת לעומת 13.68 מניות שהתכוונה למכור מלכתחילה, במחיר יעד שנע בין 7 ל-9 דולר למניה. היקף ההנפקה הכולל עשוי להגיע לכ-176 מיליון דולר בטווח העליון של מחיר היעד, ולהעמיד את שוויה של פנדורה על 1.9 מיליארד דולר.

"פנדורה תזדקק לעוד מזומן כדי לשמור על הגידול האינטנסיבי בהכנסות שלה מפרסומות", אמר סקוט סוויט מ-IPO בוטיק על העלאת מחיר היעד. "חרף העלאת מחיר היעד, הביקושים למניותיה של פנדורה נשארו גבוהים ביותר". סוויט מציין כי צופה כי פנדורה תתחיל להיסחר בוול סטריט ב-15 ליוני (ד').

בנקי ההשקעות מורגן סטנלי , ג'י.פי מורגן וסיטיגרופ הם החתמים המרכזיים שיובילו את הנפקתה של פנדורה. אשר השיקה את שירות הרדיו האינטרנטי הפופולארי שלה ב-2005, בו עושים שימוש יותר מ-80 מיליון משתמשים.

פנדורה הציגה בשנים האחרונות זינוק בהכנסותיה, לאחר שאפליקציית המוסיקה שלה הפכה לפופולארית במכשירי האייפון והאנדרואיד: הכנסותיה עלו בכ-150% ל-137.7 מיליון דולר בשנה הפיסקלית שהסתיימה ב-31 לינואר 2011. מנגד, הציגה פנדורה הפסד של 1.76 מיליון דולר, בהשוואה להפסד בהיקף 16.7 מיליון דולר בשנה שעברה.