פרולור מזנקת: תוצאות חיוביות בניסוי המשך בהורמון גדילה

תוצאות הניסוי מאששות את ממצאי ניסוי שלב II שהראו כי לזריקה חד שבועית של hGH-CTP יש פוטנציאל להחליף שבע זריקות יומיות של הורמון הגדילה המשווק כיום לחולים

חברת פרולור ביוטק מדווחת היום על תוצאות חיוביות מניסוי המשך שלב II בן ארבעה חודשים בהורמון הגדילה ארוך הטווח hGH-CTP בחולים מבוגרים הסובלים מחוסר בהורמון גדילה.

תוצאות הניסוי מאששות את ממצאי ניסוי שלב II שהראו כי לזריקה חד שבועית של hGH-CTP יש פוטנציאל להחליף שבע זריקות יומיות של הורמון הגדילה המשווק כיום לחולים. בפרולור מציינים כי התוצאות נותנות תוקף לשיטת המינון לניסוי שלב III המתוכנן ע"י החברה.

בניסוי שלב II הוזרק hGH-CTP למבוגרים הסובלים מחוסר בהורמון גדילה במשך ארבעה שבועות. בניסוי השתתפו 42 מבוגרים הסובלים מחוסר בהורמון גדילה (34 גברים ו-8 נשים) שכולם אוזנו היטב ע"י טיפול יומי בהורמון גדילה ואשר השתתפו קודם לכן בניסוי שלב II בו נבדק מתן חד שבועי, או בניסוי התכנות של מתן פעמיים בחודש. המשתתפים הוזרקו אחת לשבוע במשך ארבעה חודשים. כל המטופלים הוזרקו פעם בשבוע במינון התחלתי שהכיל 50% מהכמות המצטברת שוות הערך לשבע זריקות יומיות של הורמון גדילה .

ניתוח ראשוני של התוצאות מאשר את הבטיחות והסבילות של hGH-CTP והעדר תופעות לוואי בלתי צפויות. כמו כן, לא נמצא ש hGH-CTP עלול להשרות רמות עודפות של IGF-1 מעבר לטווח הנורמלי.

בעקבות הדיווח על התוצאות הטובות רושמת מניית פרולור עלייה חדה במהלך המסחר בבורסה בת"א.