הצלחה לפרולור: גייסה 37 מיליון ד' בהנפקה ציבורית בניו-יורק

החברה הנפיקה לציבור 7,475,000 מניות רגילות הרשומות למסחר במחיר של 5 דולר למניה ■ תקבל לאחר ניכוי הנחה לחתמיים ועמלות כ-35 מיליון דולר

חברת פרולור הדואלית, מדווחת היום (ד') על סגירת גיוס של כ-37 מיליון דולר בהנפקה ציבורית בניו יורק.

החברה הנפיקה לציבור 7,475,000 מניות רגילות הרשומות למסחר במחיר של 5 דולר למניה, כולל 975 אלף מניות שהונפקו לחתמים בעקבות מימוש אופציית החתמים. הסך נטו שיועבר לחברה לאחר ניכוי ההנחה שניתנה לחתמים ועמלות עיסקה הינו כ-35 מיליון דולר.

בנק ההשקעות ג'פריז שימש כמנהל יחיד של ספר ההשקעות, ובנקי ההשקעות לדנברג תלמן ואופנהיימר שימשו כמנהלי משנה בהנפקה. ההנפקה הציבורית נעשתה בכפוף לתשקיף מדף שהוגש לרשות לניירות ערך האמריקנית, ואשר אושר על-ידי הרשות לניירות ערך האמריקנית בתאריך 26 באפריל 2012.

פרולור כבר דיווחה בשבוע שעבר על הנפקה הצפויה להתרחש בחברה, והבהירה כי היא תשתמש ברווחים מההנפקה למטרות כלליות כגון מחקר ופיתוח, כולל הוצאות על ניסויים קליניים, גיוסי הון והוצאות מנהלתיות כלליות. בנוסף ציינה החברה כי ייתכן ותשתמש ברווחים לרכישה או השקעה בעסקים משלימים, מוצרים וטכנולוגיות.

פרולור הינה בעלת הזכויות למולקולה בשם CTP, שהצמדתה לתרופה קיימת עשויה להאריך את חיי התרופה בתוך מחזור הדם. הטכנולוגיה האמורה רלוונטית לתרופות שעשויות מחלבונים (תרופות ביוטכנולוגיות). הגיוס הנוסף צפוי לממן את המשך הניסויים בטכנולוגיה זו.