"אנו משמשים כנותני החסות הראשיים של יאנג בויז כחלק מאסטרטגיית הפרסום שלנו בשווייץ", מסביר מנכ"ל חברת הפינטק Plus500, דוד צרויה • מנכ"ל יאנג בויז, ואניה גרוייל, סיפר: "העלייה לשלב הבתים בליגת האלופות תהיה שווה לנו כנראה יותר מ-20 מיליון פרנק (כ-85 מיליון שקל)" • אירועים ומינויים
חברת טכנולוגיה ישראלית תייצר מודלים תלת-ממדיים של עשרות ערים באיטליה בשנתיים הקרובות, בהיקף של עשרות מיליוני אירו • תקציב הפרסום של רשת האסתטיקה אמריקן לייזר, המוערך בכ-10 מיליון שקל, מועבר למשרד הפרסום D-Say • אירועים ומינויים
שרן, עד לאחרונה סמנכ"לית הקריאטיב במשרד הפרסום יהושע TBWA, צפויה להיכנס לתפקידה החדש בתחילת נובמבר
התוכנית כוללת הפרדת כוחות בין השותפים: מה שהיה עד המיזוג דרורי-שלומי יכונס לתוך d-say אינטראקטיב שתנוהל ע"י איל הובר לוי ■ יורם דרורי יישאר יו"ר פעיל, ודודי ברמן יפעיל יחידה עצמאית נפרדת
הפרסומאי נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה
יולביץ', בעלים ומנכ"ל משרד הפרסום הדיגיטלי d-say, רכש לפני כשנה 40% מאתר "עכבר העיר" ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מהי התקומה של אתרי תוכן, איך הוא מתמודד מול התחרות, ולמה ענף הפרסום לא מאמין בדיגיטל
מטרת הקמפיין הייתה להוכיח את יעילות הפרסום באינטרנט ■ הקמפיין נוהל בסודיות רבה, וברשת נוצר באזז סביב דמותו של המועמד המסתורי
זאת במטרה לייצר הפקות חווייתיות משולבות בפעילות שטח ואון-ליין ■ בראש המיזם יעמוד מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת מיתוס, אלעד אביב
הנשים שניפצו מכשירי טלוויזיה כיכבו בקמפיין של LG - ללא ידיעת בעליהן ההמומים ■ מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום הדיגיטלי d-say interactive
Plus500S&Pאירועים ומינוייםלתתמשרדי פרסוםסימפלקסספונסריםשטראוסתלת ממדתקציב פרסום