השיחה

שפירא נותן שירות

בנמל תל אביב סלקום השיקה היום את פרויקט "ווליום בדרכים". כיוון שבמתחם עצמו נאסרה האכילה, נערכה ארוחת הבוקר ב"קום איל פו" בנמל והאורחים הוסעו בריקשות למתחם. "היום ידבר סמנכ"ל השיווק, עדי כהן, ואני אהיה רק להקת החימום", הצטנע עמוס שפירא, מנכ"ל החברה, ומייד לאחר סיום הדברים התנדב להסיע את האורחים בריקשה בעצמו, בכמה סבבים. "אתם יכולים להגיד לאשתי, אידה, שאני נותן שירות טוב גם בדרכים", אמר שפירא על תפקידו החדש.

דן חלוץ לא עוצר באדום

עושה רושם שמאז שדן חלוץ הפך מרמטכ"ל למנכ"ל קמור מוטורס חזר לו הצבע ללחיים, תרתי משמע. לפני מספר ימים הוא בילה בשמש באירוע נהיגה והתנסות ברכיבת שטח על אופנועי הסקווארנה החדשים של BMW. אתר הניסוי ברמת הכובש כוסה אדום ואל חלוץ הצטרף צביקה זימרמן, מנכ"ל קמור רכב. האדום, אגב, הוא הצבע של מותג הסקווראנה בפעילויות השטח. זימרמן אמר שזאת חוויה בלתי נשכחת לעבור מרכב יוקרה לאופנוע שטח, אבל עד שעזב את השטח שכח ונסע הביתה ברכב מפואר. בין חובשי הקסדות היה גם דני קושמרו.

נדל"ן גורמה

חברות צמח המרמן ויורוקום נדל"ן יזמי פרויקט "נווה צדק על הים", בחרו בשף חיים כהן כפרזנטור של הפרויקט. אם כבר משלמים לו העמידו אותו לבשל ארוחת בוקר למוזמני ההשקה, והוא הזמין את השף רן שמואלי - מי שפרש מאירועים המוניים לטובת אירועים פרטיים, ויכול היה לאתר במקום לקוחות פוטנציאליים. בזמן הפרזנטציה, בין ביצי בנדיקט על מצע עלי תרד לאספרגוס עם סלמון כבוש, פרצו ללא אזהרה מוקדמת אבי טולדנו והגיטרה, שזימרו שנסונים בעברית ובצרפתית.

תקרא, אולי תצליח כמו יאיר לפיד

לאחר שיאיר לפיד פרש כדי להגיש את "אולפן שישי", ילדי ישראל ייאלצו להסתפק בהראל סקעת, מייקל לואיס וציפי שביט שנרתמו לטובת פרויקט "תקרא תצליח" של בנק הפועלים בשיתוף עם סטימצקי ו-yes שמטרתו עידוד קריאה בקרב ילדים ובני נוער. הילדים ישתתפו ב"משחק תקרא תצליח". הפרס ראשון יהיה מטוס עתיר ילדים שידרים ליום כיף באילת, במחיצת אחד מהכוכבים, פרסים נוספים יהיו: קונסולות WII, פלייסטיישן 3, PSP, נגן MP4, DVD נייד, ועוד, פרס הניחומים במבצע הוא מנוי לעיתון "מעריב לילדים" או "מעריב לנוער".

הפירמה

חברת דירוג האשראי מידרוג ופירמת ראיית החשבון "עליזה שרון ושות'" כינסו כ-150 מנכ"לים וסמנכלי כספים מהבכירים במשק לכנס "ניהול סיכויים". בכנס התארח המפקח על הבנקים רוני חזקיהו שדיבר בעיקר על הצורך במגוון בקרות בארגון, על-מנת למנוע כשל עמוק כפי שקורה בימים אלו במשבר העולמי. גיל גזית, מנכ"ל מידרוג, ציין כי הערכת הסיכון הניהולי נותן ביטחון למשקיעים בין בהון או בחוב בחברה להתנהלות תקינה של הנהלת החברה ומוסדותיה, ורו"ח עליזה שרון, דיברה על איתור נקודות החולשה בפירמות והמלצות לבקרה מעשית.

שמעו והפנימו: צדיק בינו, יו"ר חברת פז והבנק הבינלאומי, לינדה בן-שושן, מנכ"לית הדס ארזים, שלמה שמלצר יו"ר קבוצת שלמה, ארז מלצר, לשעבר מנכ"ל אפריקה ישראל, יאיר שמיר יו"ר התעשייה האווירית, איש העסקים ויו"ר מבני תעשיה אליעזר פישמן, גלעד אלטשולר, מנכ"ל אלטשולר-שחם, דן הלמן מהלמן-אדובי, נשיאת בית המשפט מחוז מרכז, השופטת הילה גרסטל, עודד שמיר, מנכ"ל כלכלית ירושלים, רונית הראל, סמנכ"לית הבורסה לני"ע, שמעון אלקבץ מהראל פיננסים, רוני ויסברג מגזית גלוב, ודב תדמור.

יפנית בחיפה

נאווה ברק לא הספיקה להתאושש מחתונת בתה וכבר התייצבה על תקן נשיאת עמותת על"ם, כדי לחנוך את "הבית ברחוב חיים" שישמש בני נוער בחיפה כדירת מעבר עד שימצא פתרון קבוע.

חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו, תרמה ניידת "כתובת רחוב" בשווי של 200 אלף שקלים. גד זאבי מהבעלים עזר לה לגזור את הסרט שעטף את הניידת. מנכ"ל סובארו אלי דוד ציין שסובארו רואה חשיבות גדולה במעורבותה למען הקהילה ותמשיך להעמיק את תרומתה ופעילותה בעמותת עלם.

פרופסור יוני רכטר

יוני רכטר התייצב במלון דן תל-אביב לטקס הכרזת המועמדים לקבלת פרס א.מ.ת. (פרסים בסך מיליון דולר המוענקים בחסות משרד ראש הממשלה על-ידי קרן א.מ.ן. לקידום המדע, התרבות והאמנות בישראל) כשאריה דובסון מנהל קרן אמ"ן הכריז על הזוכים הוא קרא ליוני רכטר פרופסור והתנצל שעשה זאת רק כי לא נעים לו שרכטר הוא היחידי מבין המועמדים שאינו פרופסור.

הגודל כן קובע

מוטי אלמליח מנכ"ל יורוקום פנסוניק נפגש עם המתמודדים בכוכב נולד וחשף בפניהם את מסך ה- 65 אינץ' שאחד מהם עתיד לקבל כפרס ברגע הגמר. לאחר שכולם הזילו ריר והגיבו בקשר לגודל המסך, עדכן אלמליח את המתמודדים כי לאור שיתוף הפעולה הפורה בין יורוקום לכוכב נולד הוא שוקל להעניק בשנה הבאה לזוכה מסך 103 אינץ'. *