מנהל באמדוקס הודו: "אמדוקס פתחה באסטרטגית רכישות ומתמקדת בשוק ההודי"

אלוק סריבסטווה: החברה מחפשת "להשלים את פורטפוליו המוצרים שלה" * "אמדוקס מחויבת לאסטרטגית מיקור חוץ גלובלית, וכעת היא רודפת אחר שוק ה-OSS/BSS ההודי עם צוות תפעול מקומי מחויב למטרותיה"

בשלהי יולי 2006 השלימה חברת אמדוקס את רכישת חברת קרמר (Cramer Systems) הבריטית תמורת 375 מיליון דולר במזומן, חברה הפועלת בתחום ה-OSS (מערכות תפעול). לקרמר שלושה מרכזי פיתוח, באנגליה, הודו ובישראל, ומאז רכישתה היא סיפקה לאמדוקס לא מעט חוזים חדשים. כעת, מתברר, מסמנת אמדוקס את המטרה הבאה שלה בשוק ה-OSS: הודו.

בסוף השבוע פרסם האתר הפיננסי CXOtoday.com ראיון עם אלוק סריבסטווה, מנהל בשלוחת אמדוקס בהודו, בו הוא חווה תחזיות אופטימיות באשר לצמיחת ה-OSS בהודו, והדגיש כי "שוק ה-OSS ההודי בדרך לצמיחה ממושכת".

"שוק ה-OSS ההודי ממשיך לצמוח", אמר סריבסטווה. "ספקי השירותים חייבים לעמוד בתחרות לא רק מבחינת התמחור, אלא גם מבחינת מהירות אספקת השירותים החדשים. החיפוש כיום הוא אחר יצירת חווייה משמעותית ללקוח וזה מה שמניע את השוק. ה-OSS הוא לב העניין הזה".

סריבסטווה מעריך כי שוק ה-OSS וה-BSS (מערכות התומכות בתהליכים העסקיים המתממשקים עם הלקוח) הגלובלי יגיע לרמה של 26 מיליארד דולר השנה, וצפוי לצמוח ב-6%-7% בקצב שנתי במהלך חמש השנים הקרובות, כאשר ה-OSS לבדו יצמח ב-10%-12%.

"הודו היא נקודה אסטרטגית חשובה לאמדוקס, גם מבחינת העובדים וגם מבחינת הלקוחות", מציין סריבסטווה. "אמדוקס מחויבת לאסטרטגית מיקור חוץ גלובלית, וכעת היא רודפת אחר שוק ה-OSS/BSS ההודי עם צוות תפעול מקומי מחויב למטרותיה. כדי לתמוך בצמיחה העתידית שלה בתחומים אלה, אמדוקס פתחה באסטרטגית רכישות כדי להשלים את פורטפוליו המוצרים שלה, והיא מתמקדת בשוק התקשורת ההודי, כי הוא נמצא בשלב פריסה של מוצרי ה-OSS/BSS".