האבולוציה של הכוח

הוא מרתק, פתוח ולא שגרתי. הוא שואב את מקור הכוח שלו מהיכולת לסחוף אנשים להתעניין בחייו. 'האדם המעניין' דחק מראש הפירמידה את האדם הטכנולוגי, והפך לסחורה המבוקשת ביותר. הכרוניקה של מהפכת הכוח החדשה

אבולוציה / איור : גיל ג'יבלי
אבולוציה / איור : גיל ג'יבלי

אני נכנס לטרקלין של מחלקת העסקים. הרבה אנשים בחליפות מתנועעים סביב מזנון חינם חופשי, דוכני מגזינים ופינות ישיבה מעוצבות. הטרקלין הוא אחורי הקלעים של הדיוטי פרי, והוא שייך לשבילים הנסתרים של מציאות אחרת. משם אנחנו ממשיכים לביזנס, בליווי הסבר אדיב של הדיילת בטרקלין. שוב, אין תור. שוב, כולם יפות ויפים, כולם מחייכים ומגישים לך, מתעקשים שתיקח עוד משהו. דרוכים לכל שריר בפניך.

קיראו עוד ב"גלובס"


וילון דק מפריד בינך לבינם, יתר הנוסעים, שם - הרחק כל כך מאחור. כמו בטקס משפיל חולפים הנוסעים מהאקונומי דרך מחלקת העסקים, ורואים היכן לא ישבו ולמה לא יזכו. אני יושב עם איתמר, בני הבכור, במחלקת העסקים בטיסה של חברה אוקראינית. האמת היא שעלינו במקרה, על המקום, עם מחיר מגוחך לכרטיס במחלקת עסקים (אבל אל תספרו) - אבל זה מספיק כדי לקבל הצצה לצד השני של החיים.

הדיילת מגישה מטלית רותחת נעימה, ואז שתייה, ואז חטיף, ואז משקה, ואז הפתעה לילד, ואז תפריט ומגזינים. אנחנו מנסים להציג פרצוף אדיש ובלתי מופתע. בביזנס, אל תספרו, מותר לסמס, מותר להיות עם לפטופ בהמראה, מותר כמעט הכול. יש לנו כוח כרגע, ואנחנו ממריאים למעלה, קרוב עוד יותר לאלוהים.

...