עוד עסקת שכירות לדורי ברמת החייל: ביג-בנד תשכור 7,000 מ"ר ב-15.5 דולר למ"ר

חוזה השכירות הוא לחמש שנים עם אופציה להארכה ל-5 שנים נוספות * בכך תקבל דורי הכנסה חודשית של מעל ל-532 אלף שקל מדי חודש מביג בנד לבדה

דורי ממשיכה להשכיר בהצלחה גושים גדולים של משרדים בפארק ההיי-טק של רמת החייל בתל-אביב. שבוע לאחר ש"גלובס" חשף כי קבוצת ריינהולד כהן ושות' משרד עורכי הפטנטים והקניין הרוחני שכרו 5,800 מ"ר ברחוב הברזל 26 א', נודע ל"גלובס" כי גם חברת ההייטק ביג-בנד, מפתחת פלטפורמות להעברת שירותי מולטימדיה בפס רחב, שכרה את כל שטחי המשרדים בבניין הסמוך של א.דורי ברחוב הברזל 28, בניין אשר צפוי להתאכלס בחודש הבא.

ביג-בנד, שהונפקה במארס 2007 בבורסת הנאסד"ק שכרה 7,000 מ"ר עבורם תשלם 15.5 דולר למ"ר לחודש, ובנוסף שכרה החברה 175 חניות במחיר של 105 דולר למקום חניה לחודש, כאשר השכירויות נעשו לפי שער של 4.2 שקל לדולר. חוזה השכירות הוא לחמש שנים עם אופציה להארכה ל-5 שנים נוספות. בכך תקבל דורי הכנסה חודשית של מעל ל-532 אלף שקל מדי חודש מביג בנד לבדה, עבור השכירות בבניין. את ביג-בנד ייצגו עוה"ד נירה קוריצקי ונדב אדלר ממשרד יגאל ארנון ואת א.דורי ייצג עו"ד הדר טל ממשרד ש.פרידמן. את העסקה ליוו מהנדס ראובן בומש מנ.ת.מ נכסים וג'קי מוקמל ממאן נכסים.

מאז שנת 2000 ממוקמים משרדיה של ביג-בנד במגדל המשולש של מגדלי עזריאלי וכעת, עם המעבר מהמרכז לצפון תל-אביב, היא תכפיל את השטח בו היא יושבת. בהנפקה הראשונה לציבור של החברה במארס גייסה החברה 139 מיליון דולר לפי מחיר של 13 דולר למניה במחיר המשקף לחברה שווי שוק ראשוני של 740 מיליון דולר. אולם, מאז ההנפקה נחתך מחיר המניה ביותר מחצי ובסוף השבוע נסגרה המניה סביב שער של 6 דולר למניה ושווי השוק סביב 348 מיליון דולר. חברת הסטארט-אפ לשעבר, צמחה בזכות פיתוח של נתב לשירותי מולטימדיה, המשמש לסנכרון והעברה של תכני וידאו, אודיו ונתונים ברשתות פס רחב.

מלבד שטחי המשרדים, השכירה דורי, בניהולו של אורי דורי. גם שטחים מסחריים. בנק לאומי שכר 330 מ"ר בבניין וישלם 34 דולר למ"ר ברמת מעטפת. רשת בתי הקפה רולדין שכרה שטח של 170 מ"ר תמורת 35 דולר למ"ר לחודש.

לדברי עמית יולביץ', מנהל השיווק והמכירות של דורי, "לדעתי, לשוכרות האחרונות היה פחות חשוב המיקום למרות שרחוב הברזל הפך לאזור עסקים מוביל. החברות רצו בניינים שלמים להם הם יוכלו לקרוא בשמה של החברה, ולא להיבלע בין עשרות חברות נוספות במגדלים או בניינים אחרים".

הבניין תוכנן ועוצב ב-2002 על-ידי משרד טל סניור אדריכלים. בבניין שימושים שונים ובכלל זה שלושה מרתפים לחניה ומחסנים וחללים טכניים ששטחם הכולל הוא 9,000 מ"ר ומעליהם חמש קומות של משרדים, מסחר, שירותי אוכל ומסעדה ושטחים טכניים.