חברת הסטארט-אפ הישראלית MediaBoost השלימה סבב גיוס שני, בו גייסה 4.7 מיליון דולר. בגיוס הנוכחי השתתפו קרן ההון סיכון ורטקס, קרן תעוזה הציבורית וקבוצת BRM של אלי ברקת. סך כל ההון שגייסה החברה עד כה מגיע ל-6.2 מיליון דולר.
תעוזה השקיעה מיליון דולר ויש בידיה 17% ממניות מדיה בוסט.
אלון מטס, מנכ"ל מדיה בוסט, אמר ל"גלובס", כי "בכספי ההשקעה נשתמש לצורך העמקת הפיתוח, ויש כאן גם צד שיווקי: אנו עוברים ממצב של חברה שעסקה באופטימיזציה למצב של חברה שרוצה להיות מתווכת בעולם המדיה באינטרנט".
מדיה בוסט עוסקת באופטימיזציה של רכש מדיה באינטרנט. היא פיתחה אלגוריתם המנסה לנבא כמה ועד כמה שווה לבעל אתר להציע מחיר מסוים על מנת לזכות במקום גבוה במנועי החיפוש. לעתים, האלגוריתם אף יוכל להציע לו מילת מפתח חלופית בעלות נמוכה יותר. מעבר לאופטימיזציה, האלגוריתם מאפשר לייעל קמפיינים באינטרנט. מדיה בוסט הוקמה ב-2005 על ידי מטס ויוני סטופמן. מטס היה ממקימי הרשת החברתית "חבר'ה", וממייסדי קומפייל. לחברה הצטרף לפני כשנה כמשקיע וכסמנכ"ל אורי שטרייכמן, לשעבר סמנכ"ל השיווק של אמפייר אונליין.