Gemius, המתמודדת במכרז למדידת הרייטינג באתרי אינטרנט בישראל, זכתה במכרז דומה בדנמרק

גברה בדנמק על שתיים מהמתמודדות שלה בישראל - נילסן ו-TNS * ההכרעה במכרז הישראלי - רק בשנה הבאה

חברת המחקר ובקרת הרייטינג באינטרנט Gemius, אחת המתמודדות במכרז על מדידת הרייטינג באינטרנט בישראל, זכתה לאחרונה במכרז דומה בדנמרק. Gemius פעילה כיום ב-10 מדינות באירופה, רובן במזרח היבשת.

במכרז בדנמרק התמודדה Gemius מול כמה מהיריבות העומדות מולה גם במכרז הישראלי, ובהן TNS ונילסן.

בישראל פועלת Gemius במשותף עם חברת Market Watch, בבעלות אבינועם ברוג; וכן ארז בהט, המנהל פורטל באוקראינה. את הפעילות בישראל צפויה לנהל נירית בן-ציון, שעבדה בין השאר בתפקידי שיווק באנליסט אונליין ובתפוז.

המכרז למדידה הרייטינג באתרי האינטרנט בישראל, שהוציא איגוד משרדי הפרסום, מדשדש כבר תקופה ארוכה, אך אמור להגיע לקו ההכרעה ב-2007. בנוסף ל-Gemius מתמודדות במכרז הישראלי נילסן, TNS וחברת eRate.