יום רביעי 12 ביולי 2017 מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, ת"א להרשמה

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת

ועידת MAD, לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת , היא אירוע המדיה המרכזי בישראל. ועידת MAD מפגישה מדי שנה את המנהלים הבכירים מהשוק הבינלאומי והמקומי- מקבלי ההחלטות בענפי התקשורת, השיווק, הפרסום, הסלולר, הטלוויזיה, הטכנולוגיה ומובילי דעת קהל. הוועידה תעלה על סדר היום את הכיוונים והמגמות אשר יהוו את אבני הדרך לבכירים מהתעשייה.

העולם שסביבנו משתנה מיום ליום. העידן הנוכחי הוא תוצר של האצה טכנולוגית אדירה אשר שינתה וממשיכה לשנות בצורה רדיקאלית את דפוסי ההתנהגות של הלקוחות ואת הדרכים שבהן אנו מתקשרים, צורכים ומנהלים את חיינו. המודלים שהיו רלוונטיים עד לא מזמן, עברו אבולוציה ממודל של מותגים וגופי תוכן גדולים, שהעבירו מסרים ותכנים באופן חד-צדדי, למודל שבו הצרכן קיבל כוח אדיר והפך ליצרן ולשדרן תוכן עצמאי. כתוצאה מכך, המותגים צריכים להתאים את עצמם ללקוח המשתנה, להתפתחות הטכנולוגית שמתקדמת בקצב מסחרר והופכת על פניו את עולם השיווק המוכר, ומובילה לשינוי ולפיתוח מודלים חדשים .

מה הם האתגרים של המשווקים והמפרסמים בעידן מואץ זה? כיצד חברות יכולות לתכנן את העתיד? כיצד ייראה הנוף ה טכנולוגי בעשור הבא? מה הן התחזיות והאסטרטגיות בתחומי התקשורת, הטלקום, המדיה? האם ובאילו דרכים ניתן להתחבר לעולמות התוכן של דור ה -Z & Y? עד כמה הרגלי הצריכה שלנו ישתנו?
שאלות אלו ונוספות יעלו ויידונו בוועידת MAD 2017.

הוועידה תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ובדיגיטל, מהעולם ומישראל, ותשמש פלטפורמה להצגה וליישום של רעיונות טכנולוגיים פורצי דרך.

דוברים מרכזיים

 
מייקל פרוהליך מנכ"ל  Ogilvy EMEA

מנהל לקוחות WPP

Michael Frohlich / צילום:PR

מייקל פרוהליך מחלק את זמנו בין ניהול תחום הלקוחות עבור קבוצת הפרסום העולמית WPP לבין ניהול העסקים והלקוחות עבור סוכנות הפרסום אוגילבי, גלובלית וב-EMEA (אירופה, מזה"ת ואפריקה). שני התפקידים מתמקדים בצמיחה, במצוינות תפעולית ואסטרטגית ובעשיית עבודה מעולה.

כיום הוא מקדיש את רוב זמנו לניהול תחום השיווק המשולב עבור לקוחות בינלאומיים כגון אינטרנשיונל איירליינס גרופ (IAG), ובריטיש איירווייז, בתחומי הפרסום, המדיה, ההפקה, המדיה החברתית ושירותים קריאטיביים נוספים.

מאז שהצטרף לאוגילבי ב-2012, הוביל מייקל את התמורה המוצלחת שהתחוללה בחטיבות של אוגילבי בבריטניה וברחבי EMEA. תחת הנהגתו זכתה הרשת בפרסים כגון: קמפיין השנה של Sabre ל-EMEA, Cannes Lions (אריות קאן), סוכנות השנה בבריטניה לשנת 2015 וסוכנות שירותי הייעוץ לשנת 2014 של Holmes, סוכנות שירותי הייעוץ הגדולה של השנה של PRCA ב-2013 וב-2014, ומייקל עצמו זכה בתואר מנהל הייעוץ של שנת 2013.

ב-2016 תרם מייקל לכתיבת Brand Marketing in The PR Handbook (מדריך לשיווק מותגים בתחום יחסי הציבור) - טקסט המשמש במוסדות אקדמיים רבים ברחבי העולם. ב-2014 הוא מונה למועצת המנהלים של ארגון יועצי התקשורת הבינלאומי (ICCO).

מייקל שימש כשופט בתחרות האריות הצעירים של קאן ב-2014, ובתחרות אריות קאן ב-2010, והוא משמש באופן קבוע כשופט בתחרויות פרסים לפעילות ב- EMEA וביתר העולם.

מייקל זכה להכרה כאחד משלושת "המנהיגים העסקיים הצעירים המבטיחים ביותר בבריטניה" במסגרת Daily Telegraph Awards.

Michael Frohlich / צילום:PR
דאגלס ג. רוזן ראש חטיבת דיגיטל וחדשנות
OMD ,Omnicom Group
Douglas G Rozen / צילום PR

דאגלס רוזן מוביל את פעילויות הדיגיטל והחדשנות ב-OMD, חברת המדיה הבינלאומית הנחשבת לגדולה ביותר ולקריאטיבית ביותר בעולם. במסגרת תפקידו דאג מוביל את החטיבות העסקיות בתחומי החדשנות, המובייל, הרשתות החברתיות, הגיימינג והמציאות הווירטואלית. הוא רותם את השילוב בין טכנולוגיה, יצירתיות ודאטה, במטרה לספק ללקוחות תובנות חדות יותר, רעיונות חכמים יותר ותוצאות טובות יותר. דאג זכה להערכה על כך שהקים והוביל סוכנויות דיגיטל מצליחות והתמזל מזלו ליטול חלק בהמצאות רבות בתעשייה שזכו בפרסים.

לפניOMD כיהן דאג כמנהל חדשנות ראשי וסגן נשיא של ההוצאה לאור Meredith’s Xcelerated Marketing. הוא ניהל שם את עסקי המובייל והרשתות החברתיות, פיתח מוצרים חדשים פורצי דרך וניהל את תיק הלקוחות המרשים בתחום הבידור. הלקוחות כללו בין השאר את NBC, AMC, FX, ABC פמילי, סוני, קראפט, באייר, צ'רץ' אנד דווייט, J&J, GSK, ויקטוריה'ס סיקרט, קיה, קרייזלר ואחרים.

לפני כן כיהן דאג בתפקיד סגן נשיא, ניהול גלובלי בתחומי התקשורת, תכנון וטכנולוגיות פורצות דרך ב- Aimia (לשעבר קרלסון מרקטינג). שם הוא הקים וניהל את שירותי הסוכנות של ספקית השירותים הגלובלית בתחום נאמנות הלקוחות ברחבי העולם - בתחומי הקריאייטיב, הדיגיטל, המדיה, המובייל, הסושיאל והייעוץ האסטרטגי, וכן סייע להניע את רכישת קרלסון מרקטינג על-ידי Aimia. הלקוחות כללו את ויזה, איי.טי אנד טי, צ'ייס, GM, הולמרק, Delta, P&G, Coke, JetBlue, פורד ואחרים.

בעברו היה דאג שותף בכיר ומנכ"ל ב-JWT, שם הקים את digital@jwt ולאחר מכן שילב את שירותי JWT בתחום הדיגיטל, בתחום הישיר ובתחום הדאטה, והקים את connect@jwt. בסופו של דבר הוקמה RMG Connect - שהייתה אז אחת מעשר הסוכנויות הלא-מסורתיות המובילות. הלקוחות כללו את יוניליוור, נסטלה, קראפט, U.S. Marines, HSBC, ווסטרן יוניון ואחרים.

OMD היא סוכנות תקשורת ומדיה גלובלית, חברת בת של אומניקום גרופ. OMD זכתה שמונה פעמים ברציפות בתואר "סוכנות המדיה הקריאטיבית ביותר" של The Gunn Report for Media ; בתואר "סוכנות המדיה הגלובלית של השנה" של Adweek , לשנים 2008, 2009, 2011 ו-2013; ובשנים 2002, 2005, 2009 ו-2011 זכתה בתואר "סוכנות המדיה של השנה" מידי Advertising Age

Douglas G Rozen / צילום PR
אווה בארט ראש מחלקת התקשורת השיווקית והמיתוג Philips

 

Eva Barrett / צילום:PR

אווה בארט המכהנת כראש מחלקת התקשורת והשיווק בחברת פיליפס הבינלאומית, העוסקת בייצור מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ומכשור רפואי. במסגרת תפקידה, אווה מיצבה מחדש בהצלחה את המותג פיליפס בשנת 2013, וזכתה ב-2 פרסי Grand Prix בפסטיבל קאן ובפרסים רבים בתחום הדיגיטל, המיתוג והקולנוע עבור התוכן המנצח שלה, בין היתר עבור הסרטון של פיליפס 'The Breathless Choir'. אווה נלהבת מאוד מהשילוב בין יצירתיות, דיגיטל ומדיה.

Eva Barrett / צילום:PR
סמנתה ברדשואו חוקרת מדיה חברתית
Oxford University
Samantha Bradshaw / צילום: יח"צ

סמתנתה ברדשואו, היא חוקרת העובדת במסגרת ה-Computational Propaganda Project באוניברסיטת אוקספורד. עבודת הדוקטורט שלה בוחנת את המדיה חברתית הן ככלי והן כגורם המעצב את אופי הלחימה המודרנית.

לפני שהצטרפה לאוקספורד, סמנתה עבדה ב"מרכז הבינלאומי לחדשנות בממשל" (CIGI), צוות חשיבה מוביל מקנדה, שם שימשה כחברה חשובה בצוות העומד מאחורי "המועצה הגלובלית לממשל באינטרנט" (GCIG) – מיזם בראשו עומד ראש ממשלת שבדיה לשעבר, קרל בילדט, שנועד לייצר מחקר בלתי תלוי ובינתחומי שעליו יתבססו הדיונים על ממשל ומדיניות באינטרנט.

Samantha Bradshaw / צילום: יח"צ

נושאים מרכזיים תכנית מלאה

Stay Tuned הכל מתחיל מחזון

9:00 - 11:00


אלי ציפורי, סגן עורך ראשי ועורך חדשות, גלובס: מבוא והצגת מדד המותגים 2017 גלובס


דאגלס רוזן, ראש מערך הדיגיטל והחדשנות, OMD Omnicom Group
OMD מובילה בגיבוש אסטרטגיות מדיה ושיווק לחברות גלובליות, זוכה בתואר "סוכנות המדיה הקריאטיבית ביותר. הרצאה: "Welcoming Brands To The Immersive Age - העידן החדש של הטמעת רב חושיות בעולם השיווקי"  

שר התקשורת, איוב קרא

 

השראה ושיחה בצידה:

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון

גיורא בר דעה, משנה למנכ"ל קבוצת שטראוס

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל

יוסי אלבז, מנכ"ל ובעלים דומינוס פיצה ישראל

מארק און, מנכ"ל Gett ישראל

מנחה: ענת ביין, כתבת פרסום, גלובס

Note to self לשנות תפיסה


11:30 - 12:30

אווה בארט, מנהלת תחום הניו-מדיה, השיווק והמיתוג, Philips International
הצגת הטרנספורמציה שעברה חברת Philips International אותה הובילה בארט, מהלך שזיכה אותה ב-2 פרסי Grand Prix בפסטיבל קאן בתחום הדיגיטל והחדשנות

גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בזק: "הטרנספורמציה הדיגיטלית"

עמית קמה, מנכ"ל קמדיה דיגיטל

זהר אוריין, בלוגרית, חוקרת עצמאית, יועצת אסטרטגית לארגונים לחדשנות מבוססת דיגיטל וטכנולוגיות
הרצאה: "הרוטב הסודי"

מנחה: ליאת רון, גלובס

What's Next? טרנספורמציה במודל השיווק


13:30 - 14:45


מייקל פרוהליך, מנכ"ל Ogilvy EMEA

מנהל לקוחות, קבוצת הפרסום העולמית WPP מחברות הפרסום המובילות בעולם:

"הפרק הבא – כל האמת על הטרנספורמציה הכלל ארגונית של חברת אוגליבי"

אור רוסו, מנכ"ל Albert : שיווק מבוסס בינה מלאכותית

אילן סיגל, סמנכ"ל שיווק פלאפון

יונתן בן ארצי, מנכ"ל משותף First Time

ענת אלחנני, סמנכ"לית שיווק, פייסבוק ישראל

אמיר גיא, מנכ"ל משותף אדלר חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום

שחר מרקוביץ, Chief Digital Officer, בנק הפועלים

מנחה: ליאת רון, גלובס

יותר פייק מניוז לאן הולך השיח עם הצרכן

13:30 - 14:45

סמנתה ברדשואו, חוקרת מדיה חברתית, Oxford University :

"האם התעמולה המופצת ברשת באמצעות פייק ניוז הפכה לאיום ממשי על הדמוקרטיה?

האופנים בהם מעצבת המדיה חברתית את הלחימה המודרנית"

דיון: אמון והשיח החדש 

פרופ' קרין נהון, חוקרת מידע וחברה, המרכז הבינתחומי הרצליה, נשיאת איגוד האינטרנט הישראלי

עידו הרטוב, שותף ומנכ"ל גיתם BBDO

גיא לרר, עיתונאי ומנחה טלוויזיה, מגיש "הצינור" ערוץ 10

אורי רוזן, מנהל ועורך ראשי, Mako

יואב פרידור, יו"ר ומייסד Buzzilla

מנחה: ענת ביין, כתבת פרסום, גלובס

המהלך ה- TV הטלוויזיה האינטרנטית צוברת תאוצה

13:30 - 14:45


ד"ר יפעת בן חי שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין

אורי גל, סמנכ"ל שיווק YES

יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן, קבוצת סלקום

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, קבוצת פרטנר

יקי זנו, סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת, בזק

נדב חנין, סמנכ"ל שיווק HOT

רמי נחום, מנכ"ל טריפל C

מנחה: גדי פרץ, כתב ופרשן התקשורת, גלובס

Fake You איבדנו את האמון. האם אתם מסוגלים להחזיר אותו?

 

14:45 - 15:00

נעם מנלה 

GoodBuy סביבת הסחר משתנה

11:30 - 12:30


דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל בשיחה  1:1

מיכל חיון, מנכ"לית משותפת, 2DO

עידו פולק, שותף מנהל ו- thetime ,CTO

מיכאל בר-זאב, מנכ"ל ביג פלוס

מנחה: ענת ביין, כתבת פרסום, גלובס

Inspiration Zone הרצאות לאנשים שמחפשים השראה

WORKSHOP

* ברישום מראש * מספר המקומות מוגבל 


10:00 – 11:00  Invent

עמית אוחיון, מנכ"ל ILX

שילה אופק קויפמן, מנהלת אנליטיקה קוגנטיבית, מעבדת המחקר IBM

יניב אקסן, מייסד משותף ו- CTO, Sunday Sky

תמר רשף, מנהלת פעילות עסקית, דטורמה ישראל

11:30– 12:30 Think

יוני גולן, מנהל keshet digital studios

יעל דרומי, בעלים משותף, סוכנות התוכן Storiez

אמיר וייס, מנכ״ל UM Digital

אריאלה דניאלי, מנהלת ניו מדיה, תשלובת החלב, תנובה

13:30– 14:30 Make

מיכל זאבי, מנכ"לית TLV Designit

רון קלדס, מנהל XBOX, מייקרוסופט

שירלי קנטור, יועצת לשיווק עם אג'נדה

הרשמה

מחיר מלא 370.00
10% הנחה לנרשמים באתר 333.00
30% הנחה למנוי גלובס 259.00
לרכישה באשראי להשארת פרטים לנציג טלפוני
להשארת פרטים לנציג טלפוני

שלח
או התקשרו 5988*
 

חסויות

לוגו CTV לוגו מאקו לוגו קשת ומאקו לוגו פלאפון יונייטד חדש בזק חדש וואלה חדש carlsberg חדש לוגו פועלים

ועידות גלובס

MAD 2017