יום רביעי 12 ביולי 2017 מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, ת"א להרשמה

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת

ועידת MAD, לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת , היא אירוע המדיה המרכזי בישראל. ועידת MAD מפגישה מדי שנה את המנהלים הבכירים מהשוק הבינלאומי והמקומי- מקבלי ההחלטות בענפי התקשורת, השיווק, הפרסום, הסלולר, הטלוויזיה, הטכנולוגיה ומובילי דעת קהל. הוועידה תעלה על סדר היום את הכיוונים והמגמות אשר יהוו את אבני הדרך לבכירים מהתעשייה.

העולם שסביבנו משתנה מיום ליום. העידן הנוכחי הוא תוצר של האצה טכנולוגית אדירה אשר שינתה וממשיכה לשנות בצורה רדיקאלית את דפוסי ההתנהגות של הלקוחות ואת הדרכים שבהן אנו מתקשרים, צורכים ומנהלים את חיינו. המודלים שהיו רלוונטיים עד לא מזמן, עברו אבולוציה ממודל של מותגים וגופי תוכן גדולים, שהעבירו מסרים ותכנים באופן חד-צדדי, למודל שבו הצרכן קיבל כוח אדיר והפך ליצרן ולשדרן תוכן עצמאי. כתוצאה מכך, המותגים צריכים להתאים את עצמם ללקוח המשתנה, להתפתחות הטכנולוגית שמתקדמת בקצב מסחרר והופכת על פניו את עולם השיווק המוכר, ומובילה לשינוי ולפיתוח מודלים חדשים .

מה הם האתגרים של המשווקים והמפרסמים בעידן מואץ זה? כיצד חברות יכולות לתכנן את העתיד? כיצד ייראה הנוף ה טכנולוגי בעשור הבא? מה הן התחזיות והאסטרטגיות בתחומי התקשורת, הטלקום, המדיה? האם ובאילו דרכים ניתן להתחבר לעולמות התוכן של דור ה -Z & Y? עד כמה הרגלי הצריכה שלנו ישתנו?
שאלות אלו ונוספות יעלו ויידונו בוועידת MAD 2017.

הוועידה תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ובדיגיטל, מהעולם ומישראל, ותשמש פלטפורמה להצגה וליישום של רעיונות טכנולוגיים פורצי דרך.

דוברים מרכזיים

 
מייקל פרוהליך מנכ"ל  Ogilvy EMEA

מנהל לקוחות WPP

Michael Frohlich / צילום:PR

מייקל פרוהליך מחלק את זמנו בין ניהול תחום הלקוחות עבור קבוצת הפרסום העולמית WPP לבין ניהול העסקים והלקוחות עבור סוכנות הפרסום אוגילבי, גלובלית וב-EMEA (אירופה, מזה"ת ואפריקה). שני התפקידים מתמקדים בצמיחה, במצוינות תפעולית ואסטרטגית ובעשיית עבודה מעולה.

כיום הוא מקדיש את רוב זמנו לניהול תחום השיווק המשולב עבור לקוחות בינלאומיים כגון אינטרנשיונל איירליינס גרופ (IAG), ובריטיש איירווייז, בתחומי הפרסום, המדיה, ההפקה, המדיה החברתית ושירותים קריאטיביים נוספים.

מאז שהצטרף לאוגילבי ב-2012, הוביל מייקל את התמורה המוצלחת שהתחוללה בחטיבות של אוגילבי בבריטניה וברחבי EMEA. תחת הנהגתו זכתה הרשת בפרסים כגון: קמפיין השנה של Sabre ל-EMEA, Cannes Lions (אריות קאן), סוכנות השנה בבריטניה לשנת 2015 וסוכנות שירותי הייעוץ לשנת 2014 של Holmes, סוכנות שירותי הייעוץ הגדולה של השנה של PRCA ב-2013 וב-2014, ומייקל עצמו זכה בתואר מנהל הייעוץ של שנת 2013.

ב-2016 תרם מייקל לכתיבת Brand Marketing in The PR Handbook (מדריך לשיווק מותגים בתחום יחסי הציבור) - טקסט המשמש במוסדות אקדמיים רבים ברחבי העולם. ב-2014 הוא מונה למועצת המנהלים של ארגון יועצי התקשורת הבינלאומי (ICCO).

מייקל שימש כשופט בתחרות האריות הצעירים של קאן ב-2014, ובתחרות אריות קאן ב-2010, והוא משמש באופן קבוע כשופט בתחרויות פרסים לפעילות ב- EMEA וביתר העולם.

מייקל זכה להכרה כאחד משלושת "המנהיגים העסקיים הצעירים המבטיחים ביותר בבריטניה" במסגרת Daily Telegraph Awards.

Michael Frohlich / צילום:PR
סמנתה ברדשואו חוקרת מדיה חברתית
Oxford University
Samantha Bradshaw / צילום: יח"צ

סמתנתה ברדשואו, היא חוקרת העובדת במסגרת ה-Computational Propaganda Project באוניברסיטת אוקספורד. עבודת הדוקטורט שלה בוחנת את המדיה חברתית הן ככלי והן כגורם המעצב את אופי הלחימה המודרנית.

לפני שהצטרפה לאוקספורד, סמנתה עבדה ב"מרכז הבינלאומי לחדשנות בממשל" (CIGI), צוות חשיבה מוביל מקנדה, שם שימשה כחברה חשובה בצוות העומד מאחורי "המועצה הגלובלית לממשל באינטרנט" (GCIG) – מיזם בראשו עומד ראש ממשלת שבדיה לשעבר, קרל בילדט, שנועד לייצר מחקר בלתי תלוי ובינתחומי שעליו יתבססו הדיונים על ממשל ומדיניות באינטרנט.

Samantha Bradshaw / צילום: יח"צ
אווה בארט ראש מחלקת התקשורת השיווקית והמיתוג Philips

 

Eva Barrett / צילום:PR

אווה בארט המכהנת כראש מחלקת התקשורת והשיווק בחברת פיליפס הבינלאומית, העוסקת בייצור מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ומכשור רפואי. במסגרת תפקידה, אווה מיצבה מחדש בהצלחה את המותג פיליפס בשנת 2013, וזכתה ב-2 פרסי Grand Prix בפסטיבל קאן ובפרסים רבים בתחום הדיגיטל, המיתוג והקולנוע עבור התוכן המנצח שלה, בין היתר עבור הסרטון של פיליפס 'The Breathless Choir'. אווה נלהבת מאוד מהשילוב בין יצירתיות, דיגיטל ומדיה.

Eva Barrett / צילום:PR
איוב קרא שר התקשורת
איוב קרא / צלם: אריאל ירוזלימסקי
איוב קרא / צלם: אריאל ירוזלימסקי
רן גוראון מנכ"ל פלאפון
רן גוראון צילום יונתן בלום
רן גוראון צילום יונתן בלום
איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל
איציק אברכהן/ צילום:סיון פרג'
איציק אברכהן/ צילום:סיון פרג'
גיורא בר דעה משנה למנכ"ל קבוצת שטראוס
גיורא בר דעה / צילום: תמר מצפי
גיורא בר דעה / צילום: תמר מצפי
ד"ר יפעת בן חי שגב יו"ר מועצת הכבלים והלווין
יפעת בן חי שגב / צילום: תמר מצפי
יפעת בן חי שגב / צילום: תמר מצפי
ענת אלחנני סמנכ"לית שיווק פייסבוק ישראל
ענת אלחנני / צילום יונתן בלום
ענת אלחנני / צילום יונתן בלום
דני גולדשטיין מנכ"ל דואר ישראל
דני גולדשטיין / צילום: אוריה תדמור
דני גולדשטיין / צילום: אוריה תדמור
יוסי אלבז מנכ"ל ובעלים דומינוס פיצה
יוסי אלבז / צילום: אסף בר שי
יוסי אלבז / צילום: אסף בר שי
נעם מנלה חוקר רשתות חברתיות
נעם מנלה / צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי
נעם מנלה / צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי

נושאים מרכזיים תכנית מלאה

Stay Tuned הכל מתחיל מחזון

9:00 - 11:00

פתיחה:  אלונה בר און, גלובס

שר התקשורת, איוב קרא

אלי ציפורי, גלובס: מבוא והצגת מדד המותגים 2017 גלובס

השראה ושיחה בצידה:

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון

גיורא בר דעה, משנה למנכ"ל קבוצת שטראוס

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל

יוסי אלבז, מנכ"ל ובעלים דומינוס פיצה ישראל

מארק און, מנכ"ל Gett ישראל

מנחה: ענת ביין, כתבת פרסום, גלובס

Note to self לשנות תפיסה


11:30 - 12:30

אווה בארט, מנהלת תחום הניו-מדיה, השיווק והמיתוג, Philips International:
"הטרנספורמציה של Philips International"

גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בזק: "הטרנספורמציה הדיגיטלית"

זהר אוריין, בלוגרית, חוקרת עצמאית, יועצת אסטרטגית לארגונים לחדשנות מבוססת דיגיטל וטכנולוגיות
הרצאה: "הרוטב הסודי"

עמית קמה, מנכ"ל קמדיה דיגיטל

מנחה: ליאת רון, גלובס

What's Next? טרנספורמציה במודל השיווק


13:30 - 14:45


מייקל פרוהליך, מנכ"ל Ogilvy EMEA

מנהל לקוחות, קבוצת הפרסום העולמית WPP מחברות הפרסום המובילות בעולם:

"הפרק הבא – כל האמת על הטרנספורמציה הכלל ארגונית של חברת אוגליבי"

אור רוסו,  GM – Albert.ai: "שיווק מבוסס בינה מלאכותית"

דיון:

אילן סיגל, סמנכ"ל שיווק פלאפון

יונתן בן ארצי, מנכ"ל משותף First Time

ענת אלחנני, סמנכ"לית שיווק, פייסבוק ישראל

יעל שפריר, מנהלת פלייבאז MENA

אמיר גיא, מנכ"ל משותף אדלר חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום

שחר מרקוביץ, Chief Digital Officer, בנק הפועלים

מנחה: ליאת רון, גלובס

יותר פייק מניוז לאן הולך השיח עם הצרכן

13:30 - 15:00

סמנתה ברדשואו, חוקרת מדיה חברתית, Oxford University :

"האופנים בהם מעצבת המדיה חברתית את הלחימה המודרנית- האם התעמולה המופצת ברשת באמצעות פייק ניוז הפכה לאיום ממשי על הדמוקרטיה?"

אורי רוזן, מנהל ועורך ראשי, Mako: "בניית מותגים בסושיאל"

אמון והשיח החדש 

נעם מנלה: "Fake You - איבדנו את האמון. האם אתם מסוגלים להחזיר אותו?"

דיון:

פרופ' קרין נהון, חוקרת מידע וחברה, המרכז הבינתחומי הרצליה, נשיאת איגוד האינטרנט הישראלי

עדו הר-טוב, שותף ומנכ"ל, גיתם BBDO

גיא לרר, עיתונאי ומנחה טלוויזיה, מגיש "הצינור" ערוץ 10

יואב פרידור, יו"ר ומייסד Buzzilla

מנחה: ענת ביין, כתבת פרסום, גלובס

המהלך ה- TV הטלוויזיה האינטרנטית צוברת תאוצה

13:30 - 14:45


ד"ר יפעת בן חי שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין

אורי גל, סמנכ"ל שיווק YES

יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן, קבוצת סלקום

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, קבוצת פרטנר

יקי זנו, סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת, בזק

גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה

נדב חנין, סמנכ"ל שיווק HOT

רמי נחום, מנכ"ל טריפל C

מנחה: גדי פרץ, כתב ופרשן התקשורת, גלובס

GoodBuy סביבת הסחר משתנה

11:30 - 12:30


דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל בשיחה  1:1 עם מיכל רז חיימוביץ', כתבת צרכנות, גלובס 

מיכל חיון, מנכ"לית משותפת, 2DO:

"What's the big surprise? Random Acts of Kindness in Ecommerce"

עידו פולק, שותף מנהל ו- thetime ,CTO

"איך AI שינה את חיי: על הרגלי צריכה מבוססי בינה מלאכותית בזירת הסחר המקוון"

מיכאל בר-זאב, מנכ"ל ביג פלוס בשיחה 1:1 עם ענת ביין, גלובס 

מנחה: ענת ביין, כתבת פרסום, גלובס

Inspiration Zone הרצאות לאנשים שמחפשים השראה

WORKSHOP

* ברישום מראש * מספר המקומות מוגבל 


10:00 – 11:00  Invent

עמית אוחיון, מייסד ILX/IDX

שילה אופק קויפמן, מנהלת אנליטיקה קוגנטיבית, מעבדת המחקר IBM

יניב אקסן, מייסד משותף ו- CTO, Sunday Sky

תמר רשף, מנהלת פעילות עסקית, דטורמה ישראל

11:30– 12:30 Think

יוני גולן, מנהל keshet digital studios

יעל דרומי, בעלים משותף, סוכנות התוכן Storiez

אמיר וייס, מנכ״ל UM Digital

אריאלה דניאלי, מנהלת דיגיטל, תנובה

13:30– 14:30 Make

מיכל זאבי, מנכ"לית  Designit TLV

רון קלדס, מנהל XBOX, מייקרוסופט

שירלי קנטור, יועצת לשיווק עם אג'נדה

ערן גפן, מייסד GefenTeam

הרשמה

מחיר מלא 0
0% הנחה לנרשמים באתר 0
30% הנחה למנוי גלובס 0
לרכישה באשראי להשארת פרטים לנציג טלפוני
להשארת פרטים לנציג טלפוני

שלח
או התקשרו 5988*
 

חסויות

 ARTIMEDIA playbuzz לוגו דואר ישראל לוגו CTV לוגו מאקו לוגו קשת ומאקו לוגו פלאפון יונייטד חדש לוגו בזק וואלה חדש carlsberg חדש לוגו פועלים

ועידות גלובס

MAD 2017