x

שיתוף הפרויקט

סגור
16

עדי סופר תאני

מנכ"לית פייסבוק ישראל

עומדת בראש השלוחה הישראלית של הרשת החברתית המובילה בעולם. עיקר פעילותה במכירת פרסום בארץ ובחו"ל, והשנה החלה לפעול גם בשוק הסטארט–אפים. התמודדה עם ביקורת על הצנזורה שמפעילה פייסבוק ועם תביעה שהוגשה נגדה

 - עדי סופר תאני / צילום: איל יצהר
45 | נשואה ואם לשתיים | תואר ראשון במשפטים ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב

מה את יודעת היום, אחרי 3.5 שנים בפייסבוק, שלא ידעת קודם?

"אומרים שלהיות מנכ"ל של חברה זה תפקיד מאוד בודד, ואצלי הוא רק נהיה פחות בודד עם הזמן. אני חושבת שבמקומות שבהם צוות ההנהלה הוא באמת המוביל של החברה, לא במשימות שסמנכ"ל אמון עליהן, אלא בתפיסה יותר רחבה, אתה לא מרגיש לבד"

תובנה ניהוליות

"צריך לבנות ארגונים שיודעים לבדוק מה כולם חושבים. הרעיון הוא לייצר תהליך קבלת החלטות שמביא לידי ביטוי גם את אותו עובד שהצטרף לפני חודשיים ויודע שהמלך הוא עירום, אחד שיהיה לו את האומץ להגיד, מה שלעובדים בנוקיה, בבלוקבסטר ובקודאק לא היה"

"בסוף אתה רוצה שצוות יהיה תזמורת שכל כלי הוא כלי אחר, ושהיא תנגן מוזיקה. בתחילת הדרך ממש פישלתי בזה, עד שמישהו שם לי את האמת מול הפנים, ואמר לי 'את פשוט מביאה הרבה כינורות. את כינור, ויש מלא כינורות, כולם נראים כמוך, כולם מתנהגים כמוך'. המפתח הכי גדול להצלחה הוא לייצר צוותים מאוד מגוונים, מאוד שונים ממני, אבל גם אחד מהשני"

שיתוף ברשת

"אני חושבת שמנכ"לים צריכים לשתף ברשת. חלק מהמנהלים בארץ עושים עבודה מאוד יפה בקטע הזה. אני לא עושה את זה בתדירות שהייתי רוצה, כי אני מאוד חרדה למילה הכתובה וזה לוקח זמן לכתוב טקסט איכותי. הרבה פעמים אני מקנאה באלה שכותבים כל כך מהר או מאוד טוב, או שלא אכפת להם שזה לא מאוד טוב"

לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט רוצים להשפיע על הרשימה של 2018? איך בחרנו את רשימת הנשים המשפיעות?