x

שיתוף הפרויקט

סגור
19

טל גרנות גולדשטיין

מנכ”לית HOT

השנה השיקה לראשונה בישראל פלטפורמה דיגיטלית, המאפשרת צריכת תכנים טלוויזיוניים שלא דרך המסך, וכן השיקה מיזם טלוויזיוני חדש בשת"פ עם רשת רמי לוי. במחצית הראשונה של 2017 רשמה קבוצת HOT רווח נקי של 94 מיליון שקל

 - טל גרנות / צילום: רמי זרנגר
40 | נשואה ואם לשניים | תואר ראשון במינהל עסקים מהמכללה למינהל

תובנות ששינו את חיי

"מהצלחות קטנות יוצרים הצלחות גדולות. אנשים חושבים שצריך מהלכים דרמטיים ולהמציא את הגלגל. אני חושבת שצריך לשאוף לאתגרים שהם לפעמים לא ענקיים. יש פה פאזל ענק שמרכיב חברה, ואם כל אחד ישים חתיכה–שתיים, בסופו של דבר תהיה תמונה גדולה".

דברים שגיליתי על אנשים שהגיעו לראש הארגון

"יש כאלה שלפעמים מבלבלים בין מי שאתה כאינדיבידואל, לתפקיד שאתה ממלא. התפקיד לא מגדיר אותך כבנאדם, במקרה הטוב אתה מגדיר אותו. מנכ"ל הוא תפקיד, בדיוק כמו כתב או מלצר. אני חושבת שלפעמים, בגלל הבכירות שבתפקיד, אנשים פחות ערים להבדל הזה ולא זוכרים שכולנו אנשים".

לעשות משהו שכולם אומרים שהוא משוגע

"זה קורה כל יומיים. אנחנו מובילים הרבה מאוד דברים לא קונבנציונאליים ב-HOT. אני מאמינה גדולה בלקחת סיכון. אם אין סיכון, אין סיכוי להצליח. כשהמצאנו את 'נקסט', מהלך שבדרך כלל לא קורה למוביל שוק, היו כאלה שהאמינו שזה מוצר שיעשה קניבליזציה, מה שלא קורה".

להתמודד עם פחד

"הדרך שלי היא חזרה לבסיס, פירוק מההתחלה וחישוב מסלול מחדש. אני חושבת שלוגיקה היא דרך טובה לפרק פחד - צריך להבין מה הסיכונים ופשוט לחשב. יש סט שלם של דברים דרכם מקבלים את ההחלטה הנכונה".

לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט רוצים להשפיע על הרשימה של 2018? איך בחרנו את רשימת הנשים המשפיעות?