x

שיתוף

סגירה

05

Jfrog

התקנת עדכוני תוכנה

מייסדים:

שלומי בן חיים (המנכ"ל), יואב לנדמן ופרד סימון

משקיעים:

Gemini ,Qumra , Vintage, Battery, Sapphire, Scale ו-VMware

2008 2008
62 מיליון דולר 62 מיליון דולר
250 250
"זה סוג של נס שיש לנו 4,000 לקוחות בסדר גודל של אפל וגוגל"
החברה מסייעת לתאגידי ענק לעדכן תוכנות. "פעם היה נשמע הגיוני כשהמחשב הודיע שצריך לכבות והתחיל להריץ עדכוני תוכנה. הדור של היום לא מבין את זה"
שירי חביב ולדהורן

Jfrog זה מקום שאתה קם בבוקר ומחייך, אתה מאותגר ונמתח לשפגטים שבחיים לא חשבת שתגיע אליהם ומצטער בסוף היום שהיום נגמר. זאת חוויה עצומה", כך מספר שלומי בן חיים, מנכ"ל Jfrog שהוא גם אחד ממייסדיה - לצד סמנכ"ל הטכנולוגיות יואב לנדמן והארכיטקט הראשי פרד סימון. אותה חוויה עצומה עליה מדבר בן חיים כוללת צמיחה של 1,000% במכירות בין 2012 ל-2016 כשלפי הערכות, ב-2018 החברה תעקוף את רף ה-100 מיליון דולר בהכנסות.

רשימת הלקוחות של החברה כוללת תאגידי ענק כמו אפל, נטפליקס, מורגן סטנלי, טסלה ומרצדס, או כמו שמגדיר זאת בן חיים, "בכל תעשייה, ה-Top Ten הם לקוחות שלנו". לדבריו, "ברוך השם, אני דופק על העץ, אבל בעיני זה סוג של נס שיש לנו 4,000 לקוחות בסדר גודל של אפל וגוגל. זה מראה שאנחנו פותרים בעיה אמיתית".

מה בעצם עושה Jfrog? החברה מספקת שירותים סביב עדכוני והפצת תוכנה, הכוללים אחסון והפצה באופן אוטומטי. "החזון שלנו הוא להיות מאחורי כל עדכוני התוכנה בעולם", בן חיים לא מהסס להכריז. ה"כאב" שהחברה פותרת הוא העובדה שעדכוני תוכנה הם חלק מחוויית המשתמש. "פעם, היה נשמע הגיוני כשהמחשב הודיע שצריך לכבות והתחיל להריץ עדכוני תוכנה. הדור של היום לא מבין את זה, ורוצה להיות מעודכן כל הזמן", אומר בן חיים, ומספק שתי דוגמאות שמבהירות את הבעיה: "גוגל הוציאו לאחרונה עדכון תוכנה ומחקו את כל הקונפיגורציות בכל הראוטרים, כך שלאנשים לא היה אינטרנט ל-24 שעות. טסלה ביצעה עדכון תוכנה ושלוש שעות אי אפשר היה להתניע את הרכבים".

Jfrog מספקת כלים לאוטומציה של עדכוני תוכנה, באמצעות עדכון של "חתיכות" תוכנה, כך שאין השפעה על המשתמש. לא מדובר רק בעדכוני תוכנה למחשב או לסלולר - בן חיים מדבר גם על יישומי האינטרנט של הדברים (IoT) כמו הבית החכם. לדבריו, "בממוצע היום כל אדם מפעיל 14 מכשירים חכמים סביבו. כל אלה צורכים עדכוני תוכנה ושם אנחנו רוצים להיות".

טארטאפים - jfrog-team / צילום: שלומי יוסף"

קראו עוד
סגור

כתבות הטכנולוגיה הכי מפתיעות ברשת. בכל סוף שבוע.

אני מאשר / ת קבלת תוכן פרסומי מגלובס