x

שיתוף הפרויקט

סגור
10

בן כספית

מעריב, 103FM

 - בן כספית / צילום: איל יצהר
בן פלוגתא | אנדרה טבקוף

בן כספית לא יכול לבקש יותר מזה: הקלטות הלוהטות של שרה ושל יאיר נתניהו שפורסמו בהפרש של שבועות ספורים, היו קידום מכירות מצוין לספר החדש שלו על בנימין נתניהו. בכך יסכם כספית בצורה חיובית את השנה. האיש שמזוהה יותר מכל עם המאבק נגד שלטון בית המלוכה של נתניהו, רשם כמה הישגים כמו פרסום היקף המשרה של שרה כפ-ס-י-כ-ו-ל-ו-ג-י-ת ילדים בעיריית ירושלים, וזאת לצד נפילות במאבקו, כמו פשרה והתנצלות כואבות ותשלום של 50 אלף שקל לגב' נתניהו על סיפור שפרסם על חצרן אומלל, שלא היה, בחצר ראש הממשלה.

כספית לא מתייאש, צריך לתת לו על זה את הקרדיט הראוי. הוא ממשיך בטוריו במעריב, כמו גם בתוכניתו ברדיו 103, במלחמה היומיומית באיש שהוא מגדיר כ"מסוכן" לישראל, אשר רק חושב על הישרדותו הפוליטית ותו לא. הוא מתעקש שאינו שונא את נתניהו אלא מפחד. כספית, שכתב כבר שני ספרים על אהוד ברק, מוציא כעת ספר שני על בנימין נתניהו, אבל נראה שפה מסתיים הדמיון בין רמות ההתעניינות של כספית בשני אלו.

לא קל להיות בן כספית, שהעיד על עצמו שהצביע לליכוד בעבר ושהוא בן של ליכודניק. הצצה חטופה על הטוקבקים בכתבות שלו תוכיח באיזה עולם אלים הוא חי, לפחות ברמת האיומים וההטרלות.

אבל כספית בשלו, ממש כמו שנתניהו בשלו. וגם שרה ויאיר וכל עושי דברם. שרה אף טענה כשביקשה שתידחה הבקשה לחשוף את היקף משרתה בעירייה ל"יריבות קשה, המתבטאת הן בסדרת הכתבות הרבות שבהן תקף את המשיבה 3 (נתניהו) ובני משפחתה על בסיס כמעט קבוע ובמשך שנים רבות".

הצג עוד...