השף אבי לוי: בואו לאכול ב"המוציא" ושלמו כמה שתרצו

בפוסט פייסבוק, השף אבי לוי פותח את הפה על משרד הבריאות ומזמין את הציבור הרחב להגיע היום למסעדה שלו בירושלים, להיווכח בטריות ובטיב הסחורה - ולשלם כראות עיניהם

וואלה! NEWS 29.12.2015

השף אבי לוי, מנצח הריאלטי "מאסטר שף" ובעלי המסעדות "המוציא" בירושלים וצ'יריפום התל-אביבית, יוצא הבוקר (ג') בקריאה נרגשת לעוקביו בפייסבוק.

לוי מספר כי אתמול הגיעו למסעדת "המוציא" בירושלים פקחים מטעם משרד הבריאות לפשיטה מתוקשרת. במהלך הבדיקה החליטו הפקחים כי מוצרי הבשר והדגים במסעדה אינם ראויים למאכל, השמידו אותם והוציאו על כך הודעה לתקשורת. 

בפוסט מספר לוי כי למרות הפצרותיו להגיע למסעדה ולפגוש את הפקחים, הוא נענה בשלילה ובחוסר רצון להידברות. הפשיטה מגיעה בתקופה בה העסקים הירושלמים מתקשים גם ככה לשרוד בשל המצב הביטחוני הרעוע בעיר.

הסיבה להשמדה היא העובדה שאין סימוני תאריכים על הסחורה, ולכן אין באפשרות הפקחים לבדוק את תוקפם. לוי מצידו טוען כי אין סימון כיוון שהסחורה טרייה, והוא אינו נוהג להכניס אותה למקפיא, וכי כן קיימות בידיו תעודות משלוח אשר מוכיחות כי כל המוצרים טריים ונקנו מספקים מוכרים - חברת תנובה.

על-מנת להוכיח ללקוחות שאין אמת בקביעת משרד הבריאות, לוי קורא היום לקהל הרחב להגיע לאכול במסעדת "המוציא" בירושלים, להיווכח בטריות ובטיב הסחורה - ולשלם כמה שיחליטו שהם מוצאים לנכון.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
מסעדותמשרד הבריאותאבי לוי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.