סטרסיס תספק ל-McLaren Racing מערכות תלת-ממד

היקף החוזה לא נמסר, אך מדובר בעסקה יוקרתית לסטרסיס שעוסקת בהדפסה תלת-ממדית ■ אריק בולייר, מנהל המרוצים ב-McLaren Racing: "הספורט המוטורי נשען יותר ויותר על יכולת על בנייה מהירה של מודלים וחלקים וייצור תלת-ממד"

מדפסות תלת מימד /צילום:  Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב מדפסות תלת מימד /צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב
שירות גלובס 23.01.2017

McLaren Racing וסטרטסיס  (11.71 ,‎-1.10%‏) חתמו היום (ב') על שיתוף-פעולה ל-4 שנים במסגרתה תספק סטרטסיס ל-McLaren Racing מערכות תלת-ממד של צוות McLaren-Honda פורמולה 1. סטרטסיס תעבוד בצמוד לצוות הגראנד פרי על שדרוג יכולת ייצור מהיר ושיפור ביצועים במרכז הטכנולוגיה של McLaren בואוקינג, בריטניה.

סטרטסיס תספק ל-McLaren Racing את פתרונות התלת-ממד מבוססי טכנולוגיה FDM ו-PolyJet ואת החומרים לייצור אבי טיפוס ויזואלים ופונקציונאלים, tooling ל-production, וכן חלקי יצור מותאמים אישית, שיאפשרו אספקה מואצת תוך הגברת הביצועים ותפוקת התכנון והייצור.

מנכ"ל סטרטסיס, אילן לוין, מסר כי "סטרטסיס תקבל משוב ותובנות רבי-ערך הודות לשיתוף-פעולה עם יישומי רכב עתירי ביצועים, אשר לאחר מכן ייושמו ללקוחות הרכב והתעופה שלנו. באותה מידה, McLaren Racing תפיק תועלת מתפוקה מעולה, דיוק הנדסי ומהמגוון הרחב של חומרים המתלווים לפתרונות ההדפסה שלנו בתלת-ממד".

אנדי מידלטון, נשיא סטרטסיס לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה: "המהירות והדיוק הטכנולוגי הדרושים כדי להצטיין במרוצי פורמולה 1 מתאימים מאוד לסטרטסיס. שתי החברות חולקות את הלהט והמחויבות העמוקים לדחיקת גבולות הטכנולוגיה ולהגדרת הגבולות החדשים של הדפסת תלת-ממד עבור פורמולה 1. אנו מצפים לקשרי עבודה הדוקים עם McLaren Racing".

אריק בולייר, מנהל המרוצים ב-McLaren Racing, מסר כי "היכולת לבנות ולהעריך במהירות רכיבים חדשים, היא נכס יקר-ערך לארגון מהיר ודינמי העוסק במרוצים, אך שיתוף-הפעולה החדש שלנו עם סטרטסיס לא רק יגדיל את התפוקה בתחום זה אלא גם יאפשר לנו לבחון באופן דינמי ולעשות שימוש בחידושים והפתרונות החדשים והמתוחכמים של סטרטסיס להדפסת תלת-ממד. כיום ברור, שהספורט המוטורי נשען יותר ויותר על יכולת על בנייה מהירה של מודלים וחלקים וייצור תלת-ממד, ועל היכולת לקצר באופן משמעותי את משך הזמן עד להשקה".

ג'והן קופר, מנהל מסחרי ופיננסי של McLaren Racing, מסר: "כבר יצרנו קשרים קרובים ופוריים מאוד עם הצוות של סטרטסיס. אני אישית מצפה להרחיב את היחסים בעתיד. המומחיות של סטרטסיס בעיבוד וייצור מהירים היא ללא מתחרים ואנו מאמינים שנוכל לייצר שיתוף-פעולה שיניב ערך רב לשני הצדדים".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
מרוץ מכוניותפורמולה 1תלת ממדמדפסת תלת ממד
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.