ההסתדרות: שביתה מלאה בכלל ביטוח החל מיום ראשון

השביתה המתוכננת: על רקע סכסוך העבודה שמתנהל בין העובדים להנהלה סביב הסכם קיבוצי חדש

שירות גלובס 23.03.2017

ההסתדרות הודיעה היום (ה') באופן רשמי כי החל מיום ראשון הקרוב (26 במארס) כ-4,000 עובדי חברת כלל ביטוח יפתחו בשביתה כללית. זאת על רקע סכסוך העבודה שמתנהל בין העובדים להנהלה, סביב הסכם קיבוצי חדש וכוונת החברה לפתוח מוקד חדש בתפן שיופעל ע"י עובדי קבלן.

כחלק מהשביתה הכללית לא יתקיימו קבלות קהל בכל סניפי ומשרדיה של כלל ביטוח ברחבי הארץ, לא יתקבלו שיחות במוקדי שירות הלקוחות, לא יינתן שירות למעסיקים, לא יישלחו אל הלקוחות דוחות, מכתבים ומסמכים ולא יבוצעו פעולות השקעה הקשורות לכספי העמיתים. בנוסף לכך סוכנים לא יוכלו להנפיק פוליסות של כלל ביטוח, לא יתאפשרו פדיונות של כספי פנסיה וכן מבוטחים עם אובדן כושר עבודה לא יקבלו שכר.

 בהסתדרות מציינים עוד כי ביממה האחרונה נערכו שיחות בין יו"ר ועד עובדי כלל ביטוח רוני רז לבין מנכ"ל החברה איזי כהן , בניסיון להגיע להסכמות טרם פרוץ השביתה. ואולם הפגישות עלו על שרטון.

במסגרת סכסוך העבודה עובדי כלל ביטוח נקטו מספר צעדים השבוע וגרמו לשיבושים בהתנהלות השגרתית של החברה. לפני יומיים פרצו מספר עובדים ללשכת מנכ"ל החברה, איזי כהן, וקראו לו להתפטר. כמו כן, העובדים הפריעו בצעקות לישיבת דירקטוריון החברה. 

מכלל ביטוח נמסר בתגובה: "החברה נערכת לטפל בפניות דחופות של לקוחות בכפוף למגבלות השביתה. מדובר בצעד אגרסיבי ומיותר שמוביל ועד העובדים, ואנו קוראים לו לחזור אל שולחן הדיונים, לטובת החברה, לקוחותיה ועובדיה".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
איזי כהןהסתדרות העובדים הכללית החדשהכלל ביטוחסכסוך עבודהשביתה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.