החל אכלוס פרויקט המגדלים של תשובה בשכונת הארגזים בת"א

הפרויקט צפוי לכלול 8 מגדלים בני 18 קומות, בהם 570 דירות, כאשר עד כה מכרה החברה 380 דירות בהיקף של 740 מיליון שקל

שלומית צור 25.04.2017

"כשהתחלו את השיווק רבים מהמתעניינים לא האמינו באזור, בגלל התדמית השלילית של שכונת הארגזים" - כך אמר הבוקר (ג') מנכ"ל אלעד ישראל, רונן יפו, במסיבת עיתונאים באתר פרויקט פארק TLV. "לכן 95% מהרוכשים בהתחלה היו משקיעים. היום כששלב א' של הפרויקט כבר בנוי, ורואים את הפיתוח, את הבניינים, הכבישים והפארק, 75% מהרוכשים הם משפחות שמעוניינות לגור בפרויקט, וגם מחירי הדירות בפרויקט עלו ב-30%".

מחיר דירת 3 חדרים בשלב ב' של הפרויקט מתחיל מ-1.93 מיליון שקל, ודירת 4 חדרים מ-2.27 מיליון שקל. זאת לעומת סכום התחלתי נמוך מ-1.5 מיליון שקל שהעמידה החברה בתחילת שיווק שלב א'.

הפרויקט צפוי לכלול 8 מגדלים בני 18 קומות, בהם 570 דירות, כאשר עד כה מכרה החברה 380 דירות בהיקף של 740 מיליון שקל, בתוך שנתיים וחצי. במהלך תקופה זו הקימה החברה את שלב א' ובו 3 מגדלים בני 18 קומות הכוללים 250 דירות. 32 דירות מתוכן הוקצו למפוני שכונת הארגזים, שאמורים היו על פי ההסכם עם רשות מקרקעי ישראל, לקבל דירה חלופית תמורת פינוים מהשטח שבו הוקם הפרויקט. בשלב ב' שמשיקה החברה בימים אלה, צפויה אלעד מגורים להקים 5 מגדלים הכוללים 370 דירות. מועד האכלוס של שלב ב' צפוי בעוד 30 חודשים. את הפרויקט ביצעה סיון ביצוע עבור אלעד ישראל.

במקביל להקמת מגדלי המגורים, ביצעה החברה גם עבודות פיתוח הכוללות הקמת שטחי ציבור, וכבישים, כאשר בין היתר נושק למגדלים כביש אשר צפוי להגיע עד צומת הרחובות חיים בר לב ומשה דיין ולהוות את המשכו של רחוב משה דיין. הכביש, יחבר למעשה את השכונה דרך רחוב משה דיין לדרך השלום, כביש 4 ונתיבי איילון. אחד היתרונות של הפרויקט הוא סמיכותו לפארק דרום, כאשר שטחי הציבור בפרויקט אף צפויים להתחבר לפארק. מנגד, הפרויקט נעדר שטחי מסחר המצויים בחלקים הוותיקים יותר של השכונה, אך בעתיד צפויה החברה להקים גם את המתחם הצפוני של הפרויקט, שיכלול 20 מגדלים ו-20 אלף מ"ר שטחי מסחר. אך קרקע זו תפוסה עדיין על ידי מחזיקים פרטיים עמם אמורה החברה להגיע להסכמות בתמורה לפינוי.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
יצחק תשובהמגדליםשכונת הארגזים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.