עליות בסיום המסחר באירופה; "ציפייה לרפורמה של טראמפ"

נשיא ארה"ב צפוי להציג היום את הרפורמה הכלכלית של ממשלו ■ BHP Billiton חתכה את תחזיות ההפקה שלה לעפרות ברזל, פחם ונחושת

בורסות אסיה / צילום: רויטרס בורסות אסיה / צילום: רויטרס
שירות גלובס 26.04.2017

בורסות אירופה סגרו היום (ד') במגמה חיובית בהתאם למגמה החיובית בבורסות אסיה ועל רקע המגמה החיובית שחתמה אמש את המסחר בוול סטריט. המסחר בניו יורק מתנהל במגמה חיובית.

 

האירוע הבא שאליו ממתינים המשקיעים בכיליון עיניים הוא הצגת הרפורמה הכלכלית החדשה של טראמפ. נשיא ארה"ב הודיע בשבוע שעבר כי יציג השבוע את הרפורמה, שעיקרה הפחתת מסים כוללת הן לציבור והן לסקטור העסקי, זאת לצד הרחבה פיסקאלית והקלות מהותיות ברגולציה. לפי הערכות, טראמפ יציג את הרפורמה כבר היום, ועולה השאלה האם הוא יספק את הסחורה או יציג רפורמה מרוככת, כזו שאומנם יהיה לה סיכוי לעבור את משוכת הקונגרס, אך לא תתקבל באהדה ע"י המשקיעים.

"המסחר היום קשור לציפיות בנוגע לרפורמת המס של טראמפ. הציפייה היא כי מס החברות ייחתך ל-15%. המפתח בשביל השווקים יהיה כיצד ההפחתה הזו תמומן ומה הסיכוי שהרפורמה תעבור בקונגרס", ציינו ב-National Australia Bank.

בנק קרדיט סוויס פרסם את דוחות הרבעון הראשון, והודיע כי בכוונתו להנפיק מניות בהיקף של כ-4 מיליארד דולר. 

דיימלר דיווחה על עליות ברווחים השנתיים, ופג'ו פרסמה רווח בסך 4.9% לרבעון הראשון.

 

 

ענקית הכרייה BHP Billiton חתכה את תחזיות ההפקה שלה לעפרות ברזל, פחם ונחושת. על פי הודעת החברה, הדבר נעשה בעיקר בשל תנאי מזג אוויר קשים באוסטרליה והשביתה במכרה שלה בצ'ילה.

מניות חברות ההימורים בהונג קונג טיפסו. נציין את Wynn Macau ואת Melco International Development.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בורסות אירופהבורסות אסיה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.