דרושים: 80 מהנדסים. בונוס של 20 א' ש' לעובד שיעזור בגיוס

חברת ווסטרן דיגיטל, שרכשה את חברת סאנדיסק, פתחה בתהליך גיוס של 80 מהנדסים למרכזי הפיתוח שלה בכפר-סבא, עומר, ותפן שבגליל ■  בונוס של 20 אלף שקל יוענק לעובד שמועמד מטעמו ייקלט בחברה

עדי רם 26.04.2017

חברת Western Digital, שרכשה לפני למעלה משנה את חברת סאנדיסק בסכום של 17 מיליארד דולר, פתחה בתהליך גיוס של כ-80 מהנדסים למרכזי הפיתוח שלה בכפר-סבא, עומר ותפן שבגליל. היום החברה מעסיקה במרכזי הפיתוח שלה כ-800 עובדים, רובם מהנדסים וחוקרים. 

בין התפקידים הדרושים: מהנדסי Firmware, מהנדסי תוכנה ומהנדסי מערכת לצוותים של פיתוח כלים ומערכות אוטומציה, מערכות תוכנה, מערכות ולידציה, QA, פיתוח Embedded ומהנדסי לינוקס. בנוסף, החברה מגייסת גם סטודנטים מצטיינים ובוגרי אקדמיה בתחומים של הנדסת מחשבים ומדעי המחשב.

במסגרת הליך הגיוס תופעל תוכנית "חבר מביא חבר", במסגרתה יוענק בונוס של 20 אלף שקל לכל עובד שמועמד מטעמו ייקלט בחברה. עובדים שיסייעו בגיוס של 3 עובדים, יקבלו בנוסף לבונוסים מכשיר אייפד אייר.

מנכ"ל החברה בישראל, שחר בר-אור, ציין כי "גל הגיוסים הנוכחי נדרש כדי לעמוד בתוכניות הפיתוח ובגידול במכירות וכן לאפשר כניסה לשווקים חדשים כמו הרכב האוטונומי, הבית החכם, מחשוב לביש ומחשוב ענן. הגדלת היקף הפעילות במרכזי הפיתוח בישראל משקפת אמון של הנהלת החברה ביכולות של המהנדסים שלנו בישראל ובתוצאות שהושגו עד כה. בעקבות רכישתה את SanDisk, הפכה ווסטרן דיגיטל לחברה הגדולה בעולם למוצרי זיכרון, כך שלצד תנאי העבודה מהטובים בארץ, אנו מבטיחים לעובדים שלנו אתגר ועניין רב, הן מבחינת המחקר והפיתוח של טכנולוגיות קצה והן מבחינת הקשרים העסקיים וההמצאות בלב העשייה ברמה הגלובאלית. בפני עובדי החברה הזדמנויות רבות להתפתחות וקידום בשלושת האתרים שלנו בישראל וגם באתרי החברה בחו"ל".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בונוסגיוס עובדיםמהנדסיםסאנדיסק (חברה)עובדי הייטק
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.