תיק המתנות של נתניהו: המשטרה תוותר על עדות ג'יימס פאקר

לאחר התחבטויות החליטו במשטרה לוותר על עדות מקורבו של נתניהו, ג'יימס פאקר, ב"תיק 1000" ■ גם בלי העדות מסתמן: המשטרה תמליץ על הגשת כתב אישום נגד רה"מ בגין קבלת טובות הנאה ■ נתניהו בתגובה: "אין כלום - כי לא היה כלום"

ג'יימס פאקר / צלם: רויטרס ג'יימס פאקר / צלם: רויטרס

במשטרה הודיעו היום (ד') כי לאחר התלבטויות רבות החליטו לוותר על עדותו של המיליארדר ג'יימס פאקר בחקירת "פרשת 1000".

עם זאת, גם בלי העדות מסתמן כי המשטרה מתכוונת בחודש הבא לסכם את התיק ולהמליץ על כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בגין קבלת טובות הנאה

בתקופה האחרונה ניסו במשטרה להשיג את פאקר ולבצע חיקורי דין באוסטרליה, אך מאמצים אלה לא צלחו, וזאת בעיקר בשל אורח חייו של פאקר, שמבלה את רוב ימיו על היאכטה המפוארת שלו ומפליג בעולם. 

עם זאת, מהמשטרה נמסר כי אין צורך בעדותו של מקורבו של נתניהו, פאקר. עד כה, ב"תיק 1000", תיק המייחס לנתניהו קבלה של טובות הנאה, נאספו למעלה מ-90 עדויות המציירות, כך על-פי המשטרה, תמונה ברורה. ככל הנראה, בחודש הקרוב מתכוונים במשטרה לסכם את התיק ולהמליץ להגיש כתב אישום נגד נתניהו בפרשה.

בתחילת החודש הצטרפה לחקירת המשטרה עורכת הדין הבכירה ליאת בן-ארי. עו"ד בן-ארי נשלחה מטעם הפרקליטות ללוות את החקירה. צירופה של בן-ארי הוא תוספת משמעותית לצוות החקירה. בן-ארי שימשה בעבר כפרקליטת מחוז תל-אביב בנושא מיסוי וכלכלה ונחשבת כמי שנמצאת בחוד החנית במאבק בשחיתות הציבורית.

מטעם ראש הממשלה נמסר בתגובה: "איזו הפתעה! אחרי אינספור הדלפות במשך חודשים ארוכים שהמשטרה תמליץ להעמיד לדין את ראש הממשלה, האם בכלל אפשר היה לדמיין שהם יודו באמת הפשוטה: שאין כלום - כי לא היה כלום". 

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בנימין נתניהוטובות הנאה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.