רף חדש: הונדה מציגה סיוויק ספורטיבית חדשה ומתקדמת

זה זמן מה שבהונדה מפמפמים כי סיוויק טייפ R החדשה עומדת להציב רף חדש למכונית הנעה קדמית ספורטיבית, ועכשיו הגיע שלב ההוכחות ■ היצרנית היפנית שלחה אותה לסיבוב מבחן במסלול נורבורגינג המפורסם - והתוצאה? שיא חדש ומרשים שמעורר הדים בעולם הרכב

זה כבר זמן מה שבהונדה מפמפים כי סיוויק טייפ R החדשה הולכת להציב רף חדש למכונית הנעה קדמית ספורטיבית, ועכשיו הגיע שלב ההוכחות. ואיזה מקום טוב יותר אתם מכירים לעשות כן, מאשר בנורבורגינג, שבשנים האחרונות זמן ההקפה סביבו מהווה אמת מידה לקרביות של מכונית.

הונדה סיוויק טייפ אר לא רק שהפכה להיות מכונית ההנעה הקדמית הסדרתית המהירה ביותר סביב מסלול זה, עם זמן הקפה של 7 דקות ו-43.8 שניות, אלא עשתה זאת תוך שהיא מקצצת קרוב ל-5.5 שניות לעומת מחזיקת השיא הקודם, פלקסווגן גולף ג'י.טי.אי קלאב-ספורט אס.

טייפ אר הנוכחית הורידה כ-7 שניות לעומת הדור הקודם של המכונית, שגם היא בזמנה החזיקה את השיא הנחשק. טייפ אר החדשה מציגה את מנוע שני הליטרים וי-טק המוכר של הונדה, שיחד עם מגדש טורבו מספק לא פחות מ-320 כוחות סוס, שעוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת שישה הילוכים ידנית.

עם זאת, צריך להגיד כי טייפ אר תחל להימכר באירופה בסתיו השנה, כך שהמכונית ששברה את השיא היא בגרסת טרום יצור, רק שבהונדה אומרים כי המפרט הטכני מייצג את הדגם שיגיע לאולמות המכירה. אז הונדה, קבלי ח"ח על ההישג וגם היינו שמחים לברך את הנהג ששבר השיא, אבל אין לנו מושג מיהו, כי בהונדה החליטו להשאיר את הבמה למכונית ולא ציינו את שמו של הנהג.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
הונדהרכב ספורטחדשות הרכב
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.